“Red Bull” komandas braucējiem Hungarorings līdz šim bijis veiksmīgs – Daniels Rikjardo 2014. gada uzvarai pievienojis vēl divus kausus, bet Makss Verstapens jau savā debijas sezonā ar “Toro Rosso” finišēja soli aiz godalgoto trijnieka. Abi ir gatavi veiksmīgai nedēļas nogalei pirms vasaras pauzes.
Daniels Rikjardo: “Uzvara 2014. gadā bija ļoti patīkama. Protams, ka man patīk uzvarēt, bet toreiz man vajadzēja apdzīt Hamiltonu un Alonso, lai to paveiktu, kas padara panākuma sajūtu vēl īpašāku. Man vienmēr ir patikusi šī trase. Tajā esmu aizvadījis vairākas lieliskas nedēļas nogales vēl pirms nokļūšanas F1. Ungārijas GP vienmēr notiek, kad vasara tuvojas, kas nozīmē, ka mašīna parasti kļūst arvien labāka un stabilāka līdz sasniedz gandrīz optimumu līdz jūlija beigām. Šogad ir daudz lielāka saķere, kas nozīmē, ka būs jautri, it īpaši otrajā sektorā. Tas ir viens no maniem mīļākajiem sektoriem visā kalendārā. Ja svētdien būs karsti, tad sacīkstes noteikti būs fiziski smagas, līdz ar to nedrīkstu atkal kļūdīties ar pārāk daudz gaļas ēšanu sestdienā. Trasē būs daudz grūstīšanās, jo tajā ir trīs vieta, kur apdzīšana ir iespējama. Esmu spējis veikt skaistus manevrus pirmajā līkumā, savukārt otrajā līkumā strādāt var gan iekšmala, gan ārmala. Sestdienas vakarā es parasti saplānoju vakariņas ar komandas pārstāvjiem, jo atmosfēra sezonas pirmās puses vienmēr ir lieliska, līdz ar to mani pilnīgi noteikti varēs sastapt uz Budapeštas ielām.”
Makss Verstapens: “Ir pāragri domāt, ko spēsim sasniegt Ungārijā, jo mašīna tiek nemitīgi uzlabota. Jācenšas trāpīt desmitniekā ar izsvarojumiem un piespiedējspēku. Pa laimi, šajā trasē taisnes nav diez ko garas. Priekš F1 mašīnām šī ir lieliska trase. Tā ir diezgan šaura, kamēr lielie ātrumi padara to par īstenu izaicinājumu. Neteiktu gluži, ka tā ir Monako bez sienām, tomēr šaurāka kā lielākā daļa trašu gan ir. Lielākas saķeres dēļ nebrīnītos, ja dažviet mums nāksies izmainīt ierastās trajektorijas, tomēr neuzskatu, ka tas ko īpaši mainīs. Sacīkšu nedēļu pavadam pilsētas centrā, līdz ar to redzēsim arī pašu Budapeštu. Ceru kādu dienu to izstaigāt, tomēr saspringtais grafiks pagaidām to ir liedzis.“
Kāds no Red Bull pilotiem šajā trasē noteikti var pacīnīties par pjedestālu, jo pie 3 komandu diezgan līdzvērtīgu spēku samēra, kāds tas šogad cerams būs Ungārijas GP, nav nemaz tik viegli līderkomandām (Ferrari un Mercedes) abas savas formulas “nogādāt” uz pjedestāla un šo komandu No.2 pilots vienmēr ir ar ne to labāko stratēģiju, bet ja vēl priekš līderkomandu No.2 pilotiem nelaikā izbrauks drošības mašīna, tad jautrība cīņā par pjedestālu ir garantēta.