“Aston Martin” nopietni apvērtu iespēju pievienoties F1 čempionātam 2021. gadā, kad tiks pieņemti jaunie jaudas agregātu noteikumi. Britu koncerna gala lēmumu lielā mērā ietekmēs finansiālais aspekts.

Vienmēr esam vaicājuši sev, vai vēlamies startēt ar savu komandu? “Ferrari” izsenis bijuši mūsu tiešie konkurenti, tādēļ būtu tikai loģiski iesaistīties arī pašiem. Tomēr uzņēmumam, kas tikai nesen sāka gūt peļņu, nav lieki 350-400 miljoni gadā F1 projektam,” piesardzīgi nosaka “Aston Martin” izpilddirektors Endijs Palmers.

Ja, un šis ir liels ‘ja’, tiek radīti tēriņu griesti jauna dzinēja radīšanai un attīstīšanai, ir labas izredzes, ka izvērtēsim iespēju pievienoties. Pagaidām gan vēl nav skaidrs, kā tieši noteikumi attīstīsies un ko varam gaidīt 2021. gadā.”

“F1LV

Palmers gan norādījis, ka ir ļoti apmierināts ar čempionāta šobrīd uzņemto kursu un norāda, ka šovs un skaņa ir neatņemami elementi, kam jāpiedzīvo atdzimšana. “Aston Martin” arī nevēlās vienkārši pārsaukt kādu jau esošo dzinēju, kā to šobrīd varam vērot “Red Bull”, “Renault” un “TAG Heuer” sadarbībā, bet gan palīdzēt vienībām ar saviem tehniskajiem risinājumiem.

Tā kā “Red Bull” tehniskais direktors Adrians Ņūvijs vairākos projektos saistīts ar “Aston Martin”, kas sponsorē Rikjardo un Verstapena pārstāvēto vienību, tad tieši “Red Bull” un “Toro Rosso” tiek uzskatīti par potenciāli reālākajiem “Aston Martin” klientiem.

1 KOMENTĀRS

  1. kamēr bondmobīļu kniedētāji-klapētāji turpina reportēt ‘bottom line’ cīparus sarkanā krāsā gadu no gada, nu dikti neticās, ka no šitās ‘ieinteresētības’ kkas nopietns var iznākt.

    BTW, ja atmiņa neviļ, jaunākajām Aston Martin ‘platformām’ dzinējus skapē no Štutgartes, jo pašiem R&D vairs pe$o galīgi nepietiek.