“McLaren” komanda ir gatava būvēt paši savus dzinējus, ja to izmaksas būtiski kritīsies, sākot ar 2021. gadu, kad stāsies spēkā jaunie jaudas agregātu noteikumi.

Esam ieinteresēti uzzināt kādus dzinējus izmantosim 2021. gadā, lai izlemtu, vai dzinēju būvēsim paši, kā arī kādi jauni ražotāji būtu gatavi iesaistīties. Šobrīd gan prioritāte ir dzinēju līgums uz nākamajiem trim gadiem,” stāsta komandas vadītājs Zaks Brauns.

Tiek ziņots, ka jau tuvāko dienu laikā būs zināms, vai “McLaren” turpinās sadarbību ar “Honda”, kas komandā ienes ļoti daudz līdzekļu, tomēr sniegums neatbilst prasībām, vai arī pirmo reizi komandas vēsturē sadarbosies ar “Renault”, kuri ir nobažījušies, ka ceturtās komandas piesaiste būtiski degradēs dzinēju izturību.

“F1LV

Brauns arī norādījis, ka šobrīd izskatās, ka F1 uzņēmis pozitīvu kursu jaudas agregātu un izdevumu ierobežošanas ziņā, tomēr šādi projekti prasa lielu laiku, tādēļ būtu pozitīvi uzzināt jaunos noteikumus pēc iespējas drīzāk. Par ideālu scenāriju Brauns norāda neatkarīgu,bet konkurētspējīgu dzinēju ražotāju. Pēdējais neatkarīgais dzinēju piegādātājs “Cosworth” šajā kategorijā neietilpa, jo snieguma ziņā nespēja sacensties ar “Renault”, “Ferrari” un “Mercedes”.

3 KOMENTĀRI