“Haas” komandai pēc veiksmīgā sezonas sākuma pēdējos posmos ar punktu gūšanu nav gājis viegli. Ņemot vērā, cik cieši konstruktoru kausā iekārtojušās vidus ešalona komandas, Grožāna un Magnusena pieredze un talants lieti noderēs amerikāņu projektam ar jaunu enerģiju iesaistīties cīņā par ko vairāk kā 8. vietu, kur komanda atrodas šobrīd.

Romēns Grožāns: “Es esmu pārliecināts, ka šis būs gada grūtākais posms. Singapūra ir lēnāka trase ar lēnākiem līkumiem, kamēr Malaizijā viss ir krietni vien ātrāks. Šis ir pamatīgs izaicinājums lieliskā trasē. Ja mašīna ir konkurētspējīga, tad sacīkstes ir īstens piedzīvojums. Vienmēr esmu mīlējis šo vietu. Tā ir mana mīļākā trase savas interesantās konfigurācijas dēļ. Nav tā, ka varētu atcerēties kādu konkrētu Grand Prix Malaizijā, ja neskaita reizi, kad Alonso uzvarēja, bet bija dehidratējies tik ļoti, ka nespēja nostāvēt uz goda pjedestāla. Atmiņā palicis, kā šeit braucu 2008. gadā GP2 čempionātā. Biju ieguvis pole position ar kādas sekundes pārsvaru. Tas bija ļoti ātrs aplis. Startā noslāpu, atkritu līdz beigām, aizcīnījos atpakaļ līdz pirmajai vietai, kad atpalicējs mani izsita. Finišēju devītais – pirmie astoņi braucēji otro braucienu uzsāka apgrieztā kārtībā. No devītās vietas aizcīnījos līdz otrajai. Toreiz man vajadzēja uzvarēt abos braucienos, bet tā nenotika. Tas gan manu mīlestību pret trasi nemazina.

“F1LV

Kevins Magnusens: “Šeit ir diezgan karsti! Tomēr garās taisnes palīdz atjaunot ķermeni un paķert vēju. Singapūrā visa trase ir lēna, un visu laiku nākas strādāt ar stūri, kā arī bremzējot un spiežot gāzi. Malaizijā šai ziņā ir vieglāk. Lai gan temperatūra ir augstāka, te braukt ir fiziski vieglāk. No psiholoģiskā viedokļa īpaši negatavojos – ja būšu izcilā fiziskā formā, psiholoģiskā gatavība nāks automātiski. Vienmēr esmu izbaudījis trasi. Ātrajos līkumos vienmēr ir jautri. Ļoti žēl, ka trase izzudīs no kalendāra pēc tik ilgiem gadiem. Piektais un sestais līkums ir mani mīļākie – tie ir diezgan ātri. Arī tiem sekojošie divi labie pagriezieni ir interesanti. F1 mašīnā visi ātrie līkumi ir aizraujoši! Pirmajā līkumā ir ļoti labas apdzīšanas iespējas. To pašu var teikt par atpakaļejošo pagriezienu, tomēr pirmais līkums ir vislabākā vieta manevriem.