“Renault” paziņojuši, ka aktīvi strādā pie 2018. gada dzinēja, kam vajadzētu likvidēt atstatumu līdz “Ferrari” un “Mercedes” kvalifikāciju režīmā. Gan “Renault” F1 daļas vadītājs Sirils Abitebuls, gan “Red Bull Racing” vadītājs Kristians Horners ir pārliecināti, ka tieši kvalifikācijas režīmā plaisa ir vislielākā – Horners pat uzskata, ka tā ir pusotra sekunde aplī. Akcents tiks veltīts arī dzinēja izturības virzienā, jo šogad tieši tā kļuvusi par galveno problēmu Maksa Verstapena sezonai.

Markuss Ēriksons ir pārliecināts, ka fakts, ka viņš sver par 10 kilogramiem vairāk nekā komandas biedrs Paskāls Verleins ir galvenais problēmu cēlonis, kas viņam maksā līdz pat 0,4 sekundēm aplī. Ēriksons norādīja, ka zaudēt svaru cenšas katru dienu, tomēr problēmas rada viņa salīdzinoši prāvais augums. Runājot par nākamo sezonu, zviedru braucējs atzīst, ka iespējas tikt “Williams” nav pārāk lielas, tādēļ “Sauber”, visticamāk, ir vienīgā opcija.

“F1LV

Fernando Alonso norādījis, ka “Honda” vēlme katru gadu sākt no nulles ir galvenais attīstības kavēklis, kas ievērojami apgrūtināja ziemas testu sesiju darbu, tādā veidā liedzot komandai sasniegt tās potenciālu. “Katru gadu mainījām savu dzinēju filozofiju, turbīnas pozīciju, visu laiku kaut ko mainījām, kas mūs padarīja arvien lēnākus.” Divkārtējais pasaules čempions gan nenožēlo savu laiku ar “McLaren Honda”, piebilstot, ka ir lepns par komandas paveikto darbu, tomēr noraizējies par nākamo gadu – redzot “Red Bull” darba rezultātus, ar vienādiem dzinējiem, pārspēt Kristiana Hornera vadīto komandu nebūs viegli.