“Williams” komandas tehniskais direktors Padijs Lovs uzskata, ka halo kokpitu aizsardzības integrācija būs ievērojami sarežģītāka no aerodinamiskā viedokļa kā sākotnēji plānots. Problēmas sagādājot izsvarojuma maiņas, kā rezultātā jāpārveido visa šasija. Komandām gan būs nelielas iespējas pielāgot halo konstrukciju atbilstoši savām vēlmēm.

Luiss Hamiltons brīdinājis Sebastianu Fetelu, lai neatkārtotu līdzīgas darbības kā Azerbaidžānas GP, kur Fetels apzināti saskārās ar Hamiltona formulu, braucot aiz drošības mašīnas. “Teicu viņam, ka tas ir ļoti necienīgi. Nekad vairs tā nedari, vai arī mums būs lielas problēmas. Pats nekad tā neesmu rīkojies. Nezinu, par ko viņš tobrīd domāja. Acīmredzot, cilvēki spriedzes apstākļos reaģē dažādi,” stāsta šīs sezonas čempions. “Zinu, ko viņš centās panākt, tomēr neļāvos šādām provokācijām mani ietekmēt.”

“F1LV

“Ferrari” apturējuši “Red Bull” centienus atcelt nākamā gada jaudas agregātu noteikumu izmaiņas, kas paredz sezonā atļauto dzinēju skaita samazināšanu no četriem uz trim. “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners centies par šīm izmaiņām diskutēt ar F1 stratēģijas grupu pirms Brazīlijas GP. “Ferrari” savu lēmumu skaidro ar to, ka jau veiktas investīcijas izturības uzlabošanā. “Man nepatīk ideja par trim dzinējiem uz sezonu. Tā ir stulba. Mums vajadzētu no dzinēja biežāk izspiest maksimumu. Sprints ir tas, kas šobrīd F1 pietrūkst,” norāda Horners.