Formula 1 čempionāta vienīgie riepu piegādātāji “Pirelli” paziņojuši, ka, pateicoties mīkstākiem riepu sastāviem, balstoties uz Abū Dabī testu datiem, tiek prognozēts, ka nākamgad par optimālo stratēģiju vairumā trašu kļūs divu pitstopu stratēģija.

Nezinot šī gada mašīnu patiesās spējas, “Pirelli” bija pārlieku konservatīvi, kā rezultātā gandrīz visās trasēs braucēji sacīkšu laikā veica tikai vienu plānoto pitstopu. Riepu padarīšanai pa soli mīkstākas, kā arī hipermīksto riepu ieviešanai vajadzētu kalpot par iemeslu lielākajai stratēģijas dažādībai, kā arī vairāk iespējām riskam un alternatīviem risinājumiem.

Uzskatu, ka trīs pitstopi būtu par daudz, jo tas apgrūtinās sekošanu un spēju izsekot notikumiem. Centīsimies katrā trasē divu boksu apmeklējumu stratēģiju padarīt par optimālo, vai vismaz vienu no optimālajiem risinājumiem,” stāsta “Pirelli” F1 daļas vadītājs Mario Isola, kurš arī norādīja, ka hipermīkstās riepas palīdz braucējiem Jasmarīnas trasi veikt aptuveni sekundi ātrāk nekā ar ultramīkstajām riepām.

Nākamasezon mīkstākais pieejamais riepu sastāvs būs hipermīkstās riepas, kuras slavēja šī gada čempions Luiss Hamiltons, norādot, ka tas ir labākais “Pirelli” veikums kopš atgriešanās F1 apritē. Viņa viedoklim pievienojās vairāki vadošie braucēji, tostarp Sebastians Fetels.

Nākamās sezonas pirmā posma Austrālijas Grand Prix pieejamie riepu sastāvi tiks paziņoti jau 9. decembrī, turklāt nav garantēts, ka tie būs pēc cietības 3 secīgi komplekti, kas nozīmē, ka viens no pieejamajiem komplektiem būs ievērojami cietāks, vai gluži pretēji – ievērojami mīkstāks – nekā abi pārējie, padarot stratēģiju izvēli vēl aizraujošāku.