Sebastians Fetels atzinis, ka vienīgais veids, kādā viņam Lielbritānijas GP izcīņā bija iespēja tikt garām Valteri Botasam, bija mēģinājums noķert “Mercedes” braucēju uz pārsteigumu.

Pēc divām drošības mašīnas fāzēm sacīkšu pēdējo nogriezni Sebastians Fetels uzsāka ar jaunu mīksto riepu komplektu, kamēr Valteri Botass viņam priekšā atradās ar jau lietotām vidējā sastāva riepām. Botasam izdevās aizsargāt savu pozīciju abos restartos, tomēr piecus apļus pirms Lielbritānijas Grand Prix finiša ‘Brooklands’ pagriezienā Fetela “Ferrari” formula pašāvās garām Botasa “Mercedes” un pārņēma sacīkšu vadību.

Sebastians Fetels: “Šī bija ļoti spraiga cīņa. Protams, man bija riepu priekšrocība, tomēr viņam priekšā bija tīrs gaiss. Trases ātrajās daļās es sekoju, tomēr ciešāk nonākt bija ļoti sarežģīti. Jau pirmajos apļos meklēju izdevības trases ceturtajā pagriezienā un tam sekojošajai ‘Wellington’ taisnei līdz pat sestajam līkumam. Izšķirošajā manevrā spēju tikt viņam garām. Pieļauju, ka viņš negaidīja, ka uzdrošināšos spraukties iekšmalā, zinot, cik strauji tuvojās bremzēšanas zona.

“F1LV

Cerēju, ka iepriekšējā pagrieziena izejā būšu tuvāk, tomēr nolēmu, ka izdevība joprojām ir pietiekami laba, tādēļ metos cīņā. Pirms tam jau biju izmēģinājis ārmalu, tomēr viņš bremzēja ļoti vēlu. Darīju tāpat, bet man vairs nebija kur palikt, tādēļ nolēmu, ka nākamreiz kas jāpamaina, lai es varētu pārsteigt viņu. Biju tālāk aizmugurē un tuvu bremzēšanas zonai, kad Valteri centās nosegt iekšmalu, tomēr atstāja man pietiekami daudz vietas manevra veikšanai.

Sajūtas bija fantastiskas. Mēs braucām sāns pie sāna, un es nezināju vai izbraukšu līkumu, tomēr tas izdevās. Kad tiku priekšā, varēju iekrāt pārsvaru un kontrolēt tālāko notikumu gaitu. Lai gan taisnes no malas izskatās ļoti garas, apdzīšana ir sarežģīta. Ļoti vēlējos uzvarēt, tādēļ darīju visu, lai to paveiktu. Jā, beigās viņām bija problēmas ar riepām, tomēr vēlējos nodrošināt savu pozīciju pēc iespējas ātrāk.