Pie trešās uzvaras pēc kārtas FIA pasaules izturības sacīkšu čempionātā tikusi “Toyota” #8 ekipāža, ko vadīja divkārtējais F1 čempions Fernando Alonso, kā arī viņa šīs sezonas komandas biedri Kazuki Nakadžima un Sebastians Buemi.
Prestižākajā LMP1 klasē uz starta izgāja astoņas ekipāžas, tomēr ne visas bija pilnā sastāvā. Treniņbraucienos potīti salauza “Rebellion Racing” braucējs Bruno Senna pēc avārijas ‘Copse’ pagriezienā. Sesija uz pusstundu tika apturēta un atlikušo nedēļas nogali #1 ekipāža kļuva par duetu, ko pārstāvēja Sennas komandas biedri Andrē Loterers un Nīls Janī.
Kā jau šosezon ierasts, abas “Toyota” ekipāžas ar pirmajiem apļiem iekrāja handikapu pār konkurentiem un cīņu par uzvaru aizvadīja savā starpā. Abas mašīnas trasē un uz pitstopu rēķina vairākkārt apmainījās pozīcijām, līdz galavārdu teica Sebastians Buemi, kurš pēdējā stundā apsteidza Kamui Kobajaši un palīdzēja savai ekipāžai nostiprināties čempionāta vadībā.
Labāko rezultātu no pārējām ekipāžām sasniedza “Rebellion Racing” ar Matiasu Beši, Gustavo Menezesu un Tomasu Lorēnu, finišējot 4 apļus aiz uzvarētājiem. Viņiem gan nācās saskarties ar problēmām jau pirmajā aplī, kad Beše sadūrās ar Stefana Saracina vadīto “SMP Racing” spēkratu. Abas mašīnas sagriezās, kamēr otrai “Rebellion” ekipāžai nācās pamatīgi izbraukt ārpus trases, lai izvairītos no kontakta.
Pēc haosa sacīkšu sākumā trešajā pozīcijā bija nonākusi #11 “SMP Racing” ekipāža ar Vitāliju Petrovu, Mihailu Aļošinu un Džensonu Batonu, kurš savā 17 sezonu garajā F1 karjerā ne reizi Silverstounā nespēja kāpt uz goda pjedestāla. Tas neizdevās arī šoreiz. Dzinēja problēmas lika viņiem izstāties vēl pirms 2009. gada F1 čempions tika pie savas izdevības.
Pie pārliecinošas dubultuzvaras LMP2 klasē tika “Jackie Chan DC Racing”, neraugoties uz to, ka #38 ekipāžai nācās doties divos neplānotos pitstopos – vispirms Ho Pin Tungs veica pāragru startu, bet vēlāk drošības mašīnas fāzes laikā, kad mašīnai beidzās degviela. #37 ekipāža piekāpās par divām sekundēm, sacīkšu laikā saskaroties ar cauras riepas problēmu.
Pirmo uzvaru šosezon GTEPro ieskaitē izcīnīja “Ferrari” duets Alesandro Pjērs Džidi un Džeimss Kalado. Sacīkšu pirmajā pusē cerīgi izskatījās #66 “Ford” ekipāža, tomēr kreisās puses durvju maiņa maksāja pārāk daudz laika, lai saglabātu cerības. Pēc “Project 1 Porsche” un “TF Sport Aston Martin” sodiem par pitstopu drošības mašīnas fāzes laikā pie uzvaras GTEAm klasē tika “Dempsey-Proton Porsche” Rīds / Kempbels / Andlauers.
V. | Klase | Braucēji | Komanda | Mašīna | Rezultāts |
1 | LMP1 | S.Buemi, K.Nakajima, F.Alonso | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 197 apļi |
2 | LMP1 | M.Conway, K.Kobayashi, J.M.Lopez | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 19.264s |
3 | LMP1 | M.Beche, T.Laurent, G.Menezes | Rebellion Racing | Rebellion/Gibson | 4 apļi |
4 | LMP1 | N.Jani, A.Lotterer, B.Senna | Rebellion Racing | Rebellion/Gibson | 5 apļi |
5 | LMP1 | S.Sarrazin, E.Orudzhev | SMP Racing | BR Engineering/AER | 5 apļi |
6 | LMP2 | H-Pin Tung, G.Aubry, S.Richelmi | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 12 apļi |
7 | LMP2 | J.Jaafar, W.Tan, N.Jeffri | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 12 apļi |
8 | LMP2 | N.Lapierre, A.Negrao, P.Thiriet | Signatech Alpine Matmut | Alpine/Gibson | 14 apļi |
9 | LMP2 | R.Gonzalez, P.Maldonado, A.Davidson | DragonSpeed | ORECA/Gibson | 16 apļi |
10 | LMP2 | F.van Eerd, G.van der Garde, N.de Vries | Racing Team Nederland | Dallara/Gibson | 16 apļi |
11 | LMP2 | E.Creed, R.Ricci, Y.Mori | Larbre Competition | Alpine/Gibson | 21 aplis |
12 | LMP2 | F.Perrodo, M.Vaxiviere, L.Duval | TDS Racing | ORECA/Gibson | 24 apļi |
13 | GTE Pro | A.P.Guidi, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 25 apļi |
14 | GTE Pro | R.Lietz, G.Bruni | Porsche GT Team | Porsche | 25 apļi |
15 | GTE Pro | A.Priaulx, H.Tincknell | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 25 apļi |
16 | GTE Pro | M.Christensen, K.Estre | Porsche GT Team | Porsche | 25 apļi |
17 | GTE Pro | A.Lynn, M.Martin | Aston Martin Racing | Aston Martin | 26 apļi |
18 | GTE Pro | M.Tomczyk, N.Catsburg | BMW Team MTEK | BMW | 26 apļi |
19 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 27 apļi |
20 | GTE Am | C.Ried, J.Andlauer, M.Campbell | Dempsey-Proton Racing | Porsche | 29 apļi |
21 | GTE Am | S.Yoluc, J.Adam, C.Eastwood | TF Sport | Aston Martin | 29 apļi |
22 | GTE Am | J.Bergmeister, P.Lindsey, E.Perfetti | Team Project 1 | Porsche | 29 apļi |
23 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 29 apļi |
24 | GTE Am | Mok W.S., K.Sawa, M.Griffin | Clearwater Racing | Ferrari | 30 apļi |
25 | GTE Am | M.Wainwright, B.Barker, A.Davison | Gulf Racing | Porsche | 30 apļi |
26 | GTE Am | M.Ishikawa, O.Beretta, E.Cheever | MR Racing | Ferrari | 30 apļi |
27 | GTE Am | G.Roda, G.Roda, M.Cairoli | Dempsey-Proton Racing | Porsche | 30 apļi |
28 | LMP1 | H.Hedman, B.Hanley, R.van der Zande | DragonSpeed | BR Engineering/Gibson | 32 apļi |
29 | GTE Am | T.Flohr, F.Castellacci, G.Fisichella | Spirit of Race | Ferrari | 39 apļi |
30 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird | AF Corse | Ferrari | 40 apļi |
31 | GTE Pro | M.Sorensen, N.Thiim | Aston Martin Racing | Aston Martin | 42 apļi |
– | GTE Pro | A.Farfus, A.F.da Costa | BMW Team MTEK | BMW | Izst. |
– | LMP1 | O.Webb, R.Binder | ByKOLLES Racing Team | ENSO CLM/NISMO | Izst. |
– | LMP1 | M.Aleshin, V.Petrov, J.Button | SMP Racing | BR Engineering/AER | Izst. |