Kimi Raikonena menedžeris Stīvs Robertsons izskaidrojis, kādēļ somu braucējs nolēmis atgriezties “Sauber” komandā un startēt tajā līdz pat 41 gada vecumam, nevis spert šķietami loģiskāko soli un beigt F1 karjeru.

Kimi vēlas braukt ar F1 mašīnām. Viņš tās mīl. Cilvēki ir pārsteigti, jo pēc tik daudz gadiem ar “Ferrari”, visi gaidīja, ka viņš noslēgs karjeru, sēdēs jahtā un mierīgi baudīs atlikušo dzīvi. Taču viņš gūst prieku no F1 formulu vadīšanas. Kimi patīk braukt uz robežas. Ja viņš neturpinātu šeit, tad pievērstos motokrosam. Šī tomēr viņam ir virsotne,” skaidro Robertsons, ar ko Kimi Raikonenam ir kopīga sacīkšu un braucēju menedžmenta komanda.

Sapratis, ka “Ferrari” palikt vairs neizdosies, viņš uzreiz meklēja alternatīvas. Ir vērts paraudzīties uz “Sauber” situāciju. Viņi ir tikuši pie investoriem. Vai viņš turp dotos pirms diviem gadiem, kad komanda knapi turējās? Pirmkārt, viņi nevarētu atļauties, otrkārt, tas bija grimstošs kuģis. Tagad viņiem ir Kimi, pasaules čempions un viens no izcilākajiem F1 braucējiem. Tas vien jau runā par komandas ambīcijām.

Kā zināms, šogad kļuva zināms, ka Kimi Raikonena vietu “Ferrari” ieņems Šarls Leklerks, kamēr pats Raikonens devies uz “Sauber” komandu, kas viņam deva iespēju debitēt čempionātā 2001. gadā. Līgums ar Raikonenu tika noslēgts uz divām sezonām. “Viņi varēja paņemt braucēju, kurš ienes naudu. Beigu beigās, abas puses vēlās vienu un to pašu. Viņš vēlas palīdzēt komandai.”

Vaicāts par to, vai Raikonens nepaliks dusmīgs, ja komanda nespēs apliecināt savu potenciālu, Robertsons īpaši nesatraucas. “Nedomāju, ka kas tāds notiks. Viņš turp devies, lai uzlabotu situāciju. Raikonens pats saprot, uz ko ir parakstījies. Viņam nav jāgūst panākumi, bet jāpalīdz komandai attīstīties,” norādot, ka septītā vieta kopvērtējumā aiz vadošajām komandām būtu perfekts rezultāts.

Atceros, kad cilvēki man teica, ka “Lotus” komandā viņš bija daudz atbrīvotāks. Atceros, kā Ēriks Buljē teica, ka viņi saprot, kas padara Kimi laimīgu, bet kas darbojās pretēji, tādēļ lieka pienākumu nasta netika uzkrauta. tad viņš jūtās savā ādā. Ar tik milzīgām struktūrām kā “Ferrari” situācija, protams, ir citādāka.

Tāpat tiek baumots, ka viens no patiesajiem iemesliem Raikonena lēmumam esot viņa pieaugošā loma komandas vadībā, kas varētu izpausties vai nu menedžmenta vai investīciju saistībā. Neviena no iesaistītajām pusēm šo informāciju gan nav apstiprinājusi.