“Ferrari” komanda jau uz šonedēļ gaidāmo Japānas Grand Prix izcīņu veikusi izmaiņas savu formulu krāsojumā, vēl vairāk izceļot savu titulsponsoru “Philip Morris International”.

Cigarešu ražotāju giganta pārziņā ir arī “Marlboro” zīmola ražojumi – viņu ikoniskā sadarbība ar “Ferrari” iesakņojusies daudzu līdzjutēju prātos kā nelaužams kopums. Pie tam tagadējais “Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene iepriekš strādāja “Philip Morris International”, ieņemot nozīmīgus mārketinga un menedžmenta amatus.

Izmaiņas krāsojumā veiktas pamanāmākajās SF71H modeļa zonās – uz dzinēja pārsega, aizmugurējā antispārna, kā arī sānu gaisa savācējiem. Jaunais krāsojums plašākai publikai tiks atrādīts piektdien pirmo treniņbraucienu laikā.

Šī gada sākumā “Philip Morris International” pagarināja līgumu ar “Ferrari”, kas paredz ģenerālsponsora goda saglabāšanu līdz 2021. gada sezonas izskaņai. Kompānijas mērķis ir veikt mārketinga akciju inovāciju un tehnoloģiju sfērās, lai pievērstu savas auditorijas uzmanību izgudrojumiem, kas aizstātu tabakas lietošanu.