Formula 1 čempionāta vadība prezentējusi konceptu kā ar mākslīgā intelekta palīdzību attīstīt sacensību laikā TV ekrānos publicētās grafikas, kas stāsies spēkā jau nākamajā sezonā.
Sadarbība starp Formula 1 un “Amazon Web Services” (“AWS”) palīdzējusi izstrādāt tehnoloģiju, kas paredz daudz plašāku datu daudzveidību. Par precīzākiem plāniem Lasvegasā notikušajā “AWS” re:Invest konferencē pavēstīja čempionāta sporta daļas vadītājs Ross Brauns.
“Nākamsezon plānojam paplašināt F1 analīzes lauciņu, skatītājiem piedāvājot plašāku klāstu ar telemetrijas datiem, piemēram, mašīnu pozīciju, riepu stāvokli un pat laikapstākļus. Ar ‘Sagemaker’ palīdzību varēsim prognozēt mašīnu konkurētspēju, pitstopu un sacīkšu stratēģiju. Mākslīgā intelekta integrācija būs aizraujošs jaunievedums jau nākamsezon.”
Savā runā Brauns sniedza trīs piemērus, kā šāda veida datu publicēšana varētu tikt izmantota sacīkšu laikā. Pirmkārt, skatītājiem būs labāka saprašana par braucēju riepu stāvokli, kā arī uzzināt, vai kādam tās nav pārkarsušas. Otrkārt, plānots demonstrēt apdzīšanas varbūtības prognozi, kur tiks ņemts vērā mašīnas stāvoklis un vēsturiskie dati, ļaujot skatītājiem tikt pie informācijas, kas nav pieejama pat komandām. Treškārt, tiks demonstrēta dziļāka analīze pitstopiem, lai līdzjutēji saprastu, kad braucēji dosies boksos un pēc pitstopa veikšanas varēs analizēt, vai tas veikts pareizajā brīdī.
Ross Brauns arī atklāj, ka šādu simulācijas sistēmu attīstība palīdzēs precīzāk izanalizēt potenciālās izmaiņas, kādas tuvākajā laikā varētu skart čempionāta nākotni kā, piemēram, starta pozīciju noteikšanas shēmu.