“Honda” dzinēju ražorāju progress šajā sezonā nebūs tik straujš, jo japāņiem būs jāsāk domāt par motora izturību, sadarbojoties ar “Red Bull” komandu, uzskata iepriekšējie enerģētisko dzērienu kompānijas dzinēju piegādātāji “Renault”.
Lai gan “Red Bull“ cer, ka “Honda” spēs turpināt pagājušā gadā uzsākto progresa līkni, “Renault” menedžmenta direktors Sirils Abitebuls ir skeptisks. Pēc viņa domām pērn “Honda” progress bija iespējams tikai pateicoties agresīvai politikai un daudzajiem sodiem, aizmirstot par motora izturību.
Pagājušās sezonas laikā “Toro Rosso” piloti Brendond Hartlijs un Pjērs Gazlī abi izmantoja astoņus iekšdedzes dinējus, turbopūtes sistēmas un MGU-H sistēmas, kas ir divreiz vairāk nekā jebkurš cits pilots. Noteikumi atļauj tikai trīs komponentu izmantošanu sezonas laikā pirms tiek piemēroti starta pozīciju sodi. Abitebuls ir pārliecināts, ka “Honda” progress strauji mazinās tempu tiklīdz būs jāiekļaujas trīs komponentu ierobežojumā.
“Neviens neuztraucās par “Toro Rosso” sodiem, bet pavisam cita situācija būs ar “Red Bull“, “ paziņoja Abitebuls. “Protams, “Honda” samazinās tempus, lai nodrošinātu izturību. Sezonas laikā viņiem būs divas līdz trīs iespējas ieviest jaunu dzinēja versiju, gluži kā tas pērn bija ar mums.”
Pagājušā gadā “Renault” pēc vasaras brīvdienām piedāvāja saviem klientiem C-versiju dzinējam, tomēr tikai “Red Bull” to izmantoja, jo bija lielāks izturības problēmu risks. Pati “Renault” komanda līdz pat sezonas beigām izmantoja B-versiju, kad bija izturīgāka un nodrošināja regulārus punktus, kas bija svarīgi konstruktru kausa kopvērtējumā.