CEĻŠ UZ F1
Diezgan netipiski jaunajiem braucējiem Džiovinaci pirmā pieredze pie formulām pēc pārsēšanās no kartinga notika Formula Pilota China čempionātā Āzijā, kuru itālis iekaroja ar pirmo piegājienu, izcīnot 6 uzvaras 18 posmos.
Tas pavēra durvis F3 līmeņa čempionātiem – Eiropas sērijās ar bezcerīgo “Double R” komandu uz lieliem sasniegumiem cerēt nebija iespējams, bet Britu F3 vicečempiona tituls ļāva pārcelties uz “Carlin” vienību, kur stabilais progress ļāva 2015. gadā izcīnīt vicečempiona titulu un nonākt “Prema” redzeslokā.
Kad 2016. gadā tika iezīmēti potenciālie GP2 titula kandidāti, pa brītiņam pavīdēja “Red Bull” audzēkņa Pjēra Gazlī vārds, kamēr Džiovinaci neviens pat neuzdrošinājās prognozēt vietu kopvērtējuma vadošajā grupā un pirmie posmi neliecināja, ka kas varētu mainīties.
Sadursme, par ko saņemts sods un palikts uz nullītes Barselonā, tukšā arī Monako ielās, līdz piepeši viss sagriezās kājām gaisā, kad Antonio izcīnīja negaidītu dubultuzvaru Baku trasē. GP2 jaunpienācēji “Prema” progresēja ar katru posmu un Džiovinaci sev dotās izdevības izmantoja pēc pilnas programmas.
Lai gan cīņā par titulu par mata tiesu labāks bija Gazlī, Džiovinaci straujais progress tika ievērots un starpsezonā viņš pievienojās “Ferrari” kā rezerves braucējs. Paskāla Verleina trauma Race of Champions ļāva ieņēmt viņa vietu pie “Sauber” stūres 2017. gada pirmssezonas testos Barselonā. Jau atkal demonstrēts profesionāls darbs, kas atspoguļojās rezultātos un, kad Verleins nav spējīgs stāties uz starta līnijas, Moniša Kaltenborna var nelauzīt galvu par to, pie kura braucēja vērsties. Gada laikā Džiovinaci no tikpat kā nevienam nezināma juniora kļuva par F1 braucēju.

MOTORSPORTA ELITĒ
Debija F1 čempionātā ir kas tāds uz ko braucēji tiecas gadiem ilgi un pat tad, kad līgums ir kabatā, līdz pirmajam startam vēl daudz darāmā. Antonio Džiovinaci stāsts ir citādāks. Viņš ielēca pēdējā vilcienā tikai sacīkšu nedēļas nogales sestdienas rītā. Iesākumā tikai uz diviem posmiem (12. vieta Austrālijā; avārija Ķīnā gan kvalifikācijā, gan sacīkstēs), tomēr, lielisks darbs pie simulatora, kā arī testos ar “Haas” un “Sauber” sniedza Džiovinaci otro iespēju tai pašā komandā, taču zem cita nosaukuma – “Alfa Romeo”.
Oficiāli itālis F1 debitēja 2017. gadā, taču faktiski pirmā nopietnā izdevība pierādīt sevi radās 2019. gadā. Daudz stabilāks sniegums un mazāk avāriju ļāva itāļu braucējam saglabāt vietu komandā arī uz 2020. gadu. Savā otrajā pilnajā sezonā Džiovinaci veica progresu un bija līdzvērtīgs konkurents savam titulētajam un pieredzējušajam komandas biedram Kimi Raikonenam. Abi noslēdza sezonu ar 4 punktiem.
Ilgāku laiku šķita, ka uz 2021. gadu Džiovinaci nāksies atdot savu vietu jaunajam Mikam Šūmaheram, tomēr beigās vācietis pievienojās “Haas” komandai un Antonio sniegta vēl viena izdevība.