Austrālijas Grand Prix bija pirmais posms “Red Bull” un “Honda” organizāciju sadarbībai. Tas noslēdzās ar Maksa Verstapena finišu 3. vietā. Talantīgais braucējs uzslavējis japāņu dzinēju koncerna darbu: “Esmu patiesi priecīgs. Varēju braukt ar lielisku maksimālo ātrumu. Ir veikts progress, kam seko daudz pozitīvā. Valteri bija ļoti tālu priekšā, tomēr, par spīti tam, ir sasniegts labs rezultāts. Mums gan jāstrādā smagi, lai turpinātu progresēt.” To apliecina arī statistika – visos trīs sektoros maksimālā ātruma rādītājos pirmās divas pozīcijas aizņem ar “Honda” jaudas agregātu darbināma mašīna.

Grafiks: Formula One World Championship Limited

Pēc astoņu sezonu izlaišanas šodien čempionātā atgriezās Roberts Kubica. Viņa pirmais posms “Williams” komandā gan uzskatāms par katastrofu. “Nostājoties uz starta gandrīz kritu panikā, jo neredzēju starta luksoforu. “McLaren” mašīnas aizmugurējais antispārns bloķēja man skatu. Redzēju pirmo bloku, bet neko citu, tādēļ pavirzījos pa kreisi.” Ar to gan viss nebeidzās. Cietās riepas mazliet spolēja, tomēr poļu braucējs izvēlējās drošu taktiku. Tā neatmaksājās – pēc Sainca un Gazlī cīņām priekšā, “Red Bull” formula saskārās ar Kubicas “Williams”, sabojājot viņa priekšējo antispārnu. Mašīna vairs neesot uzvedusies tik labi, turklāt trešā apļa laikā ir nolūzis viens no spoguļiem, kas padarījis zilo karogu ievērošanu ļoti sarežģītu. “Man ziņoja, ka temps esot apmierinošs un viss izskatās labi. Es gandrīz sāku smieties, jo zināju, cik slikti no iekšienes viss šķita.

“F1LV

Romēna Grožāna sacīkstes izvērtās pamatīgā karuselī. Pirmajos apļos diktējis vidus ešalona tempu, “Haas” braucējs zaudēja vairākas pozīcijas uz boksu apmeklējuma rēķina, iestrēga aiz “Alfa Romeo” formulas un izstājās, kad priekšējais kreisais ritenis sāka noskrūvēties. “Jaunie aerodinamiskie noteikumi tiešām padara sekošanu vieglāku, kas ir pozitīva iezīme. Diemžēl riepas joprojām pārkarst, kad centies kāpināt tempu, tādēļ apdzīšana joprojām ir ļoti, ļoti sarežģīta. Ja pamanījāt, cik apļus man vajadzēja, lai apsteigtu Džiovinaci, tas ir apliecinājums riepu pārkaršanai. Tu zaudē saķeri un vairs nespēj nonākt tuvumā. TV ekrānos izskatās labi, taču sacīkšu uzlabošanai nepieciešamas riepas ar labāku saķeri.