“Ferrari” Formula 1 komandas vadītājs Mattia Binotto māc šaubas, ka viņa vienības mašīnām būs ievērojams pārsvars pār “Mercedes” Baku trases supergarajā starta – finiša taisnē.

Sezonas pirmajos posmos, pateicoties pareizākiem regulējumiem un izturīgākām mašīnām, trīs dubultuzvaras izcīnīja “Mercedes” komanda, taču “Ferrari” dzinēja jauda un ātrums taisnēs varētu likt domāt, ka Azerbaidžānā favorītu statusā būs sarkani krāsotās mašīnas, tomēr Binotto to neuzskata par nozīmīgu aspektu.

Ja aplūkojam “Mercedes” ātrumu Ķīnā, arī viņi bija ļoti spēcīgi. Varbūt jāpavaicā viņiem pašiem, cik labi viņi ir. Nedomāju, ka taisnēs esam daudz labāki par viņiem un citām komandām. Baku trasē nepieciešami ļoti specifiski aerodinamiskie regulējumi, kam būs tikpat liela nozīme kā dzinēja jaudai. Baku nesastāv tikai no taisnes, bet arī ļoti daudz pagriezieniem. Katrā ziņā tā ir ļoti sarežģīta trase. Laiks rādīs,” noteic Binotto.

“F1LV

“Ferrari” komandas vadītājam līdz nākamajam posmam jātiek galā ne vien ar ātruma deficītu pret “Mercedes”, bet arī lomu sadalīšanu savas vienības iekšienē. “Protams, nav viegli dot komandas pavēles. Mēs saprotam braucējus. Viņiem ir jācīnās, cik tas ir iespējams, lai paliktu priekšā. Tas nebija viegls lēmums (Ķīnā likt Leklerkam palaist garām Fetelu). Man jāpateicas Šarlam. Viņa uzvedība jau atkal norāda, ka viņš ir komandas spēlētājs. Esmu drošs, ka būs brīži, kad abi būs mainītās lomās. Kā komandai mums jāsasniedz maksimāli daudz punktu. No šāda skatu punkta, tas bija pareizais lēmums.

Binotto arī skaidroja, ka Leklerka garais otrais nogrieznis nebija plānots, lai aizkavētu Valteri Botasu, bet gan tādēļ, lai pārbaudītu iespēju sacīkstes veikt ar vienu pitstopu, tomēr šo plānu nācās atcelt.