Žaks Vilnēvs ir paziņojis, ka “Ferrari” komanda par agru ir devusi iespēju Šarlam Leklēram, tādejādi izjaucot harmoniju komandā, jo monogāsks ar pirmajiem posmiem ir sācis uzbrukt Sebastiana Fetela pozīcijām.

Šarla Leklēra un Sebastiana Fetela cīņa trasē šī gada pirmajos četros posmos ir likusi “Ferrari” komandai jau trīs reizes izmantot komandu pavēles, tomēr tas nav devis vēlamo rezultātu – “Mercedes” ir guvuši četras dubultuzvaras, bet līdzjutēji aizkaitināti par Maranello komandas stratēģiju.

“Leklērs ir ātrs un viņš pats noteikti ir gatavs startiem “Ferrari” komandā,” paziņoja Vilnēvs intervijā “Autosport”. “Tā ir “Ferrari” komanda, kas nav gatava šādai situācijai. Leklērs jau ir pierādījis, ka viņš ir ļoti ātrs un no viņa pozīcijām raugoties viss ir kārtībā.”

“F1LV

“”Ferrari” jau bija līgums ar Leklēru un viņiem vajadzēja paturēt Kimi vēl uz gadu, jo šī sezona būs izšķiroša,” turpināja Vilnēvs. “Tādā gadījumā visi būtu laimīgi, jo šāda situācija neradītu problēmas. Ņemot vērā, kāds ir Sebs un kā operē “Ferrari”, Fetelam apkārt ir vajadīga uzticība, drošība un mīlestība, bet tagad tā nav.”

“Paskatieties, ko izdarīja “Mercedes” un cik viņi ir spēcīgi šogad,” stāsta Vilnēvs. “Ja viņi būtu ielikuši blakus Luisam Okonu, tad tur būtu līdzīga situācija – Luiss vēlētos apēst viņu dzīvu jau pirmajā posmā. Taču ar Botasu viņiem ir savstarpēja uzticība un respekts. Pat, ja abi gūst uzvaras uz maiņām, Luiss neiskatās sarūgtināts par to. Savulaik ar Niko tā nebija, tāpēc šobrīd “Mercedes” var strādāt tik augstā līmenī.”

“Turklāt arī fani ir pilnīgi Leklēra pusē,” atzina Vilnēvs. “Pat pēc viņa kļūdas un uzvārijas kvalifikācijā Baku, neviens komentāros viņu nekritizēja. Ja tas būtu bijis Fetels, viņu tieši par to pašu kļūtu  iznīcinātu prese un pēc tam arī fani. Galarezultātā tam visam ir negatīva ietekme uz komandu. Seba kļūda Bahreinā bija tieši šī iekšējā spiediena dēļ. Tad sekoja komandu pavēles un tagad Baku Leklērs kļūdījās kvalifikācijā tieši tāpēc, ka vēlējās pierādīt, ka ir ātrākais komandā. Taču tas viss negatīvi ietekmē komandu. Es ceru, ka “Ferrari” izdosies to novērst, jo viņiem būtu jābūt priekšā “Mercedes”, bet tā vietā viņiem ir vien trīs goda pjedestāli.”