“Red Bull” jauno braucēju programmā iesaistītos braucējus dažāda līmeņa čempionātos gaida pamatīgas izmaiņas.

Lai gan samērā bieži F1 un F2 braucēji dodas laimi meklēt pāri okeānam notiekošajā IndyCar čempionātā, tur startējošais Patrisio O’Vārds devies pretējā virzienā un šonedēļ Austrijā “MP Motorsport” komandas sastāvā nomainīs Mahavēru Raghunatanu, kurš Francijā viena brauciena laikā sakrāja 9 soda punktus (trīs reizes neievērojot ātruma ierobežojumu virtuālās drošības mašīnas fāzes laikā), par ko saņēma viena posma diskvalifikāciju. Īpatnēji, ka indietis, kurš F2 regulāri brauc pēdējā pozīcijā un šogad punktus nav guvis, sodu saņēma pēc pirmā brauciena, taču tā kā sods stājās spēkā no nākamā posma, viņam bija iespēja piedalīties otrajā braucienā.

20 gadus vecais O’Vārds pēc Indy Lights titula šogad nopelnīja vietu IndyCar čempionātā, kur savu labāko rezultātu – 8. vietu – sasniedza Ostinā. Meksikāņu braucējs atrodas “Red Bull” jauno braucēju sistēmā un uzskatāms par vienu no trim spožākajiem tās talantiem ārpus F1 kopā ar igauni Juri Vipu un Danielu Tiktumu.

Tikmēr Tiktuma sezona nerit kā iecerēts – Japānā notiekošajā Super Formula čempionātā pagājušā gada Eiropas F3 vicečempions guvis tikai vienu punktu par astoto vietu Suzukā. Pēc neoficiālas informācijas viņa un “Mugen” komandas ceļi jau ir šķīrušies un jau nākamajā posmā Tiktuma vietu ieņems O’Vārds. Šobrīd nav zināms, vai skandalozais britu jauneklis saglabās savu vietu “Red Bull” sistēmā, kā arī kurā čempionātā viņu redzēsim gada otrajā pusē.

Drošība un stabilitāte “Red Bull” sistēmas braucējiem nav arī F1 čempionātā. Pēc katastrofāli vāja sezonas sākuma parādījušās runas, ka Pjērs gazlī varētu zaudēt savu vietu jau šosezon “Toro Rosso” braucējam Daņilam Kvjatam, kurš jau iepriekš 2015. un 2016. gadā brauca “Red Bull” lielajā komandā. Šosezon Kvjats guvis 10 punktus un kopvērtējumā atrodas vienu pozīciju virs komandas biedra Aleksa Albona, kurš Austrijā izmantos jaunu dzinēju, līdz ar to sacīkstes uzsāks no pēdējās rindas.