“Mercedes” komanda Austrijas posmā pirmoreiz šosezon palika bez uzvaras. Komanda atklājusi, ka agresīvā mašīnas dizaina rezultātā par ‘Ahileja papēdi’ kļuvusi dzesēšanas sistēma, kas karstos apstākļos nespēj paveikt darbu pietiekamā līmenī, ka rezultātā braucēji nedrīkst attīstīt pilnu jaudu, lai nepārkarsētu dzinēju. Austrijā gaisa temperatūra sasniedza +35 grādus, kas bija daudz vairāk nekā pirms tam tika prognozēts. Lai izvairītos no pārkaršanas Hamiltonam un Botasam aptuveni 10 procenti trases bija jāpavada ‘lift & coast’ režīmā, kas nozīmē, ka taisnes beigās gāzes pedālis tika atlaists priekšlaicīgi, bet bremzes pedāļa spiešana nenotiek uzreiz, ļaujot mašīnai uz impulsa rēķina turpināt kustību, nepārslogojot dzinēju.

Pēdējos posmos pārliecinošu ceturtās ātrākās komandas godu ieņēmusi “McLaren” komanda. Tās vadītājs Andreass Seidls atzinis, ka ļoti liels nopelns šai progresā ir komandas bijušajiem braucējiem Fernando Alonso un Stofelam Vandūrnam, lai gan pērn sezonas pēdējos posmos “McLaren” bija otra lēnākā formula. Seidls gan uzsvēris, ka sacīkšu distances garumā atstatumi ir ļoti mazi, tādēļ vienība nedrīkst atslābt, jo konkurenti ar “Renault” priekšgalā ir tuvāk, kā varētu šķist.

“F1LV

Ne tik veiksmīgi Eiropas posmos klājies “Racing Point” komandai, kas nolēmusi mainīt savu pieeju aerodinamiskajā ziņā. Nelieli uzlabojumi mašīnām būs pieejami jau Silverstounā, taču nopietnāka uzlabojumu pakotne sagaidāma vēl pirms vasaras pārtraukuma uz Vācijas vai Ungārijas GP, sola komandas tehniskais vadītājs Endijs Grīns. “Racing Point” aizvadīja salīdzinoši sekmīgu sezonas sākumu, gūstot punktus pirmajos četros posmos, tomēr uz Spāniju atvestie uzlabojumi nesniedza rezultātu un pēdējos piecos posmos Serhio Peress punktus nav guvis, kamēr Lensa Strola vienīgais finišs labāko desmitniekā bija 9. vieta mājas posmā Kanādā.