Tiek baumots, ka “McLaren” un “Renault” nepilnu divu sezonu ilgā sadarbība pārstās eksistēt jau nākamās sezonas izskaņā un 2021. gadā Vokingā bāzētā vienība atgriezīsies pie “Mercedes” dzinējiem, ar kuriem tā izcīnīja savus pēdējos triumfus, pateicoties Mika Hakinena un Luisa Hamiltona lieliskajām pilotēšanas prasmēm.

Pirms vienošanās ar “Renault” par jaudas agregātu piegādi, “McLaren” komanda izmantoja “Honda” piedāvājumu, tomēr abu pušu tehniskās attīstības redzējums atšķīrās un pēc trim neauglīgiem kopā pavadītiem gadiem “McLaren” un “Honda” šķīrās, nespējot atkārtot 1980-to gadu uzvaru gājienu.

Vasaras laikā “Channel 4” reportieris un bijušās F1 komandas “Jordan” izveidotājs Edijs Džordans ieminējās, ka “McLaren” vajadzētu atjaunot attiecības ar “Mercedes”. Nu izskatās, ka Džordana vārdi ir uzklausīti un abas puses jau 2021. gadā varētu uzsākt kopīgu sadarbību.

Pēc šobrīd spēkā esošajiem noteikumiem dzinēju ražotājs drīkst apkalpot tikai divas klientu komandas. Lai tiktu pie iespējas strādāt ar trim klientiem nepieciešama īpaša Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) atļauja. Pašlaik “Mercedes” dzinējus izmanto “Racing Point” un “Williams”, kuri gan pavisam nesen pagarināja savu līgumu līdz 2025. gadam.

Tas nozīmē, ka, iespējams, Lorensa Strola pārziņā esošajai “Racing Point” var nākties meklēt jaunus jaudas agregāta piegādātājus. Ja “Renault” paliktu bez “McLaren”, viņi koši rozā krāsotās mašīnas, visticamāk, uzņemtu atplestām rokām, jo “Honda” pavisam nesen pierādīja, ka darbā ar tikai vienu komandu nav iespējams iegūt pietiekami daudz datu, lai pilnvērtīgi virzītu komandas attīstību.