“McLaren” komanda ir oficiāli apstiprinājusi, ka no 2021. gada tā atgriezīsies pie “Mercedes” dzinējiem pēc neveiksmīgiem centieniem atgriezties cīņā par uzvarām ar “Honda” un “Renault”.

Baumas par abu leģendāro zīmolu kopīgu sadarbību parādījās jau vakardien, un nu to ir oficiāli apstiprinājušas abas iesaistītās puses. Līgums noslēgts līdz 2024. gada sezonas beigām.

“McLaren” komanda “Mercedes” dzinējus pēdējoreiz izmantoja 2014. gadā, kad komandu pārstāvēja Džensons Batons un Kevins Magnusens. Pat ar jaudīgākajiem dzinējiem “McLaren” togad palika tikai piektajā vietā, tomēr nākamo četru gadu laikā nespēja tikt pat tik augstu.

“Renault” vadītājs Sirils Abitebuls nav noraizējies, ka rūpnīca palikusi ar tikai vienu komandu bez klientiem. “Kopš uzsākām sadarbību, “McLaren” konstruktoru kausā pakāpušies no devītās uz ceturto vietu, līdz ar to uzskatām šo par ļoti veiksmīgu sadarbību, tomēr pēc kontrakta beigām 2020. gadā bija skaidrs, ka “Renault” un “McLaren” ir atšķirīgas ambīcijas nākotnē.”

Vēl nākamsezon “McLaren” izmantos “Renault” dzinējus. Jāpiebilst, ka tieši “Renault” ir viņu galvenie konkurenti cīņā par ceturto vietu konstruktoru kausa izcīņā.

“McLaren” un “Mercedes” jaunā sadarbība rada neziņu par “Racing Point” nākotni, jo dzinēju piegādātājiem jāsaņem speciāla FIA atļauja sadarboties ar vairāk kā trim komandām. “Mercedes” papildus rūpnīcas komandai un līgumam ar “McLaren” jau ir vienošanās arī ar “Williams”, kamēr “Renault” līdz šim sadarbojās tikai ar “McLaren”.