Luiss Hamiltons pieprasa algas paaugstinājumu “Mercedes”. “Ferrari” komanda gatavo divus modeļus uz 2020.gada sezonas ziemas testiem. “Haas” komandai finansu trieciens, bet liela apņēmība.
Itāļu prese ziņo, ka Luiss Hamiltons ir gatavs pagarināt līgumu ar “Mercedes” komandu, ja britu pilota alga sezonā tiks palielināta līdz 60 miljoniem EUR. Ja Hamiltona prasības tiks izpildītas, viņš ir apņēmies kļūt par “Mercedes” zīmola sūtni Pasaulē arī pēc savas F1 pilota karjeras beigām un līdz ar to nepāriet uz “Ferrari” komandu. No vācu autogiganta puses šobrīd ir spēkā piedāvājums par 45 miljoniem EUR gadā lielu algu, turklāt jāņem vērā, ka “Mercedes” vadība ir apņēmusies līdz 2022.gadam ierobežot kompānijas tēriņus par miljardu EUR. Arī Toto Volfs atzina, ka pilnībā nevar kontrolēt situāciju ar Hamiltonu, jo budžeta jautājumus jāsaskaņo ar mātes uzņēmumu “Daimler”.
“Sky Italia” ziņo, ka “Ferrari” šobrīd gatavo divas jaunā modeļa versijas, kas tiks pārbaudītas ziemas testos Barselonā. Iepriekš parādījās baumas, ka sākotnējam 2020.gada “Ferrari” modelim atklātas aerodinamiskas neatbilstības, kas vēlāk varētu ietekmēt tā aero efektivitāti un korelāciju ar trases datiem. Līdzīgi pērn rīkojās arī “Mercedes”, kad uz otro testu sesiju atveda otru modeļa versiju, kas bija ievērojami efektīvāka par pirmo. Ļoti iespējams, pirmajā trīs dienu testu sesijā tiks izmēģināta pamata aero versija un pārbaudīta “Ferrari” mašīnas izturība, bet otrajā sesijā mēs redzēsim otro versiju, kura debitēs arī pirmajā posmā Melburnā. Galvenais “Ferrari” uzsvars jaunā modeļa izveidē likts uz dzinēja efektivitātes uzlabošanu degvielas patēriņa ziņā un aerodinamiskās koncepcijas maiņu, lai iegūtu lielāku piespiedējspēku līkumos.
“Haas” komanda uz jauno sezonu gatavojas ar vēl mazāku budžetu nekā 2019.gadā, kad to pameta titulsponsors “Rich Energy”. Līdz ar to mazā amerikāņu vienība plāno atgriezties pie oriģinālā balti-pelēkā krāsojuma. Pirmspēdējā pozīcija čempionāta kopvērtējumā nozīmē mazākus ieņēmumus no naudas balvu fonda, kas atsauksies arī uz kopējo komandas budžetu, tomēr komandas vadītājs Ginters Šteinerts ir pārliecināts, ka “Haas” var atgriezties pozīcijās, kur bija 2018.gadā. Viena no mācībām, kas jāņem vērā uz jauno sezonu ir nepieciešamība uzklausīt pilotu ieteikumus, jo gan Romēns Grožāns, gan Kevins Magnusens ir kritizējuši uzlabojumus, kas tika ieviesti ar Barselonas posmu pērn, tomēr komandas turpināja ‘spiest’ uz tiem un sezonas otrā daļa bija jānoraksta.