Savu otro uzvaru 2019./2020. gada sezonas FIA pasaules izturības sacīkšu (WEC) čempionātā izcīnījuši “Rebellion Racing” ekipāža, dominējot 6 stundu sacīkstēs Ostinā esošajā ‘Circuit of the Americas’ trasē.
Šogad ieviestie noteikumi, kas paredz LMP1 dalībnieku ātruma samazināšanu atbilstoši situācijai čempionāta kopvērtējumā, sniedza “Rebellion Racing” aptuveni 2 sekunžu priekšrocības aplī pret abām “Toyota” ekipāžām. LMP1 klasi šoreiz pārstāvēja tikai 3 ekipāžas, jo “LNT Ginetta” komanda nolēma izlaist braucienu uz ASV.
“Rebellion Racing” ar Gustavo Menezesu, Bruno Sennu un Normanu Nato izcīnīja pole position, bet sacīkstēs “Toyota” pārstāvji bija bezspēcīgi, zaudējot 23 sekundes jau pirmajā stundā. Turpinājumā nekas daudz nemainījās un “Rebellion” izcīnīja uzvaru ar 51 sekundes rezervi pār #8 “Toyota” (Buemi/Nakadžima/Hārtlijs), bet #7 (Kobajaši/Konvejs/Lopess) palika 2 apļu aiz uzvarētājiem.
LMP2 ieskaitē “United Autosports” (di Resta/Albukerke/Hansons) izcīnīja otro uzvaru pēc kārtas. pēc neveiksmīga pirmā nogriežņa di Restas izpildījumā, tomēr stabils sniegums turpinājumā ļāva par 24 sekundēm apsteigt “Jackie Chan DC Racing” ekipāžu (Stīvenss/Tungs/Obrī), kuri aizkavējās pēc incidenta ar “Racing Team Nederland” automašīnu.
Par GTE Pro ieskaites uzvarētājiem pārliecinoši kļuva sezonas līderi Niki Tīms un Marko Sorensens ar “Aston Martin”, atrodoties vadībā lielāko daļu brauciena. Aleksam Linam un Maksimam Martinam bija iespēja nodrošināt dubultuzvaru, taču pēdējā stundā viņu temps kritās un #97 “Vantage” piekāpās “Porsche” un “Ferrari”. Arī GTE Am ieskaitē visiem pa priekšu brauca “Aston Martin”, ļaujot uzvaru izcīnīt “TF Sport” komandai.
Līdz sezonas beigām palikuši vēl 3 posmi. 1000 jūdžu Sebringas sacīkstes tiks aizvadītas 20. martā, 6 stundu brauciens Spa trasē risināsies 25. aprīlī, bet sezonas kulminācija – Lemānas 24 stundu sacīkstes – tiks aizvadītas no 13. līdz 14. jūnijam.
Čempionāta kopvērtējumā šobrīd visas trīs vadošās LMP1 klases ekipāžas atrodas ļoti līdzīgās pozīcijās – #7 “Toyota” guvuši 112 punktus, #8 “Toyota” 107 punktus, bet “Rebellion Racing” 93 punktus.
LMP2 kopvērtējumā šī posma uzvarētāji “United Autosport” par četriem punktiem apsteiguši otrās vietas ieguvējus “Jackie Chan DC Racing”. GTE Pro ieskaitē Sorensena un Tīma “Aston Martin” ir 26 punktus priekšā Kalado un Pjēra Džidi “AF Corse Ferrari” un Kristiensena un Estres “Porsche GT”, bet GTE Pro ieskaitē 4. vieta trešo posmu pēc kārtas netraucē “AF Corse” saglabāt 2 punktu pārsvaru pār 3 uzvaras guvušajiem “TF Sport”.