“Ferrari” komandai pirmais testu cikls izvērtās samērā neveiksmīgs – pietrūka gan ātrums, gan izturība, turklāt konkurenti aizsteigušies priekšā ar vēl neredzētām inovācijām.

Itāļu vienība ir veikusi izpēti jaudas agregātam, kas trešajā testu dienā pievīla Sebastianu Fetelu. Eļļas sistēmas problēmas neesot iemesls satraukumam, turklāt darbs, lai šādas ķibeles neatkārtotos jau ir sākts.

Turpmākajās trīs dienās, kas ir pēdējās testu dienas pirms došanās uz Austrāliju, komanda strādās pie konkurētspējas uzlabošanas, veicot arī kvalifikācijas un sacīkšu simulācijas,” norāda “Ferrari” vienības vadītājs Mattia Binotto.

Pirms nedēļas Binotto izteicās, ka SF1000 modelis, kas tika izmantots pirmajā testu ciklā, īpaši neatšķirsies no formulas, kas būs redzamas Austrālijā, tomēr jau tagad zināms, ka rīt Barselonā “Ferrari” izmantos jaunus priekšējos un aizmugurējos antispārnus, kā arī jauna tipa dzinēja pārsegu.

Binotto arī precizējis Sebastiana Fetela un Šarla Leklerka lomas komandā: “Šarls pagājušā sezonā paveica fantastisku darbu. Viņš bija vienā līmenī ar Sebastianu rezultātu izteiksmē. Viņš ir pierādījis, uz ko ir spējīgs, tādēļ domāju, ka ir taisnīgi abus braucējus sezonas sākumā nostādīt vienā līmenī. Viņi abi saprot, ka komanda vienmēr ir augstākā prioritāte, tādēļ joprojām varam izmantot komandas pavēles. Nesaku, ka viņi vienmēr varēs sacensties un pavēles neizmantosim. Tām jābūt spēkā, kad ir skaidri redzams, ka komanda no tā iegūs.

Viņi paši saprot kur un kā jāuzvedas, atrodoties trasē.

Pērn “Ferrari” pamatīgi izgāzās sezonas priekšpēdējā posmā Brazīlijā, kad Fetela un Leklerka mašīnas saskārās taisnē, radot bojājumus abām mašīnām, kā rezultātā izstājās gan Fetels, gan Leklerks.

Domāju, ka pagājušais gads bija ļoti noderīgs gan viņiem abiem, gan man, lai iepazītu vienam otru un saprastu, kā rīkoties un kādus noteikumus pieņemt komandas ietvaros, lai piepildītu komandas prioritātes. Uzskatu, ka abi braucēji tagad daudz labāk saprot viens otru un uzvedas labāk. Esmu ļoti priecīgs par sarunām, kas mums ir bijušas, mašīnas un komandas uzlabošanas vārdā. Domāju, ka man nekas daudz viņiem nav jāsaka. Viņi paši saprot kur un kā jāuzvedas, atrodoties trasē.”