Formula 1 čempionātā pēc vairāku posmu pārcelšanas iestājies klusais periods. Lai vieglāk sagaidītu sezonu, čempionāta rīkotāji nodrošinājuši braucējiem izdevību piedalīties simulatoru sacīkstēs, kur svētdien tika aizvadīts pirmais posms.

Lai gan no aktīvajiem Formula 1 braucējiem piedalījās vienīgi Lando Noriss un Nikolā Latifi, braucēju sastāvu Sakiras trasē par vāju nevarēja saukt. Pole position izcīnīja DTM braucējs Filips Engs, aiz sevis atstājot bijušo F1 pilotu Estebanu Gutjeresu un Formula 2 zvaigzni Guanju Žou.

Pirmais aplis izvērtās ļoti haotisks. Pēc neskaitāmām avārijām vairāki braucēji pirmā apļa beigās devās boksos. Starp viņiem arī Gutjeress, Niko Hulkenbergs un Nikolā Latifi. Uz brīdi vadību pārņēma vecmeistars Džonijs Herberts. Startējis no 16. vietās, tagadējais Sky F1 reportieris pilnībā nogrieza pirmo līkumu un izrāvās vadībā. Viņa prieki nebija ilgi, jo drīz vien Engs atguva vadību.

Pēc aizraujošas cīņas pāris apļus vēlāk līdera lomā nonāca Renault sistēmas talants Žou, kurš pēc pitstopa palielināja pārsvaru un izcīnīja uzvaru. Pēdējos apļos Engu uz trešo vietu nobīdīja Stofels Vandūrns.

Tikmēr pamatīga drāma izvērtās cīņā par ceturto vietu, kur simulatoru zvaigzne Džimijs Brodbents spēkojās ar Lando Norisu, kuram tehnisku problēmu dēļ braucienam izdevās pievienoties tikai pāris apļus pēc starta. Viss liecināja, ka Noriss gūs virsroku, tomēr pēdējā sektorā abi piedzīvoja sadursmi un Norisam bija jāsamierinās ar 5. vietu.

Sacīkšu braucēju loku papildināja arī vairākas slavenības, tomēr golferim Īenam Poulteram, riteņbraucējam Krisam Hojam un dziedātājam Liamam Peinam nācās samierināties ar trim pēdējām vietām.

Šāda veida simulatoru sacīkstes arī turpmāk notiks plānotajos Grand Prix datumos. Vēl gan nav paziņots, kurā trasē notiks nākamais posms pēc divām nedēļām, jo “Codemasters” F1 2019 spēlē, uz kuras bāzes izveidots čempionāts, Hanoi trase nav iekļauta. Tai šogad vajadzēja piedzīvot savu debiju.

Sacīkšu kopējais garums bija 14 apļi jeb ceturtā daļa no reālā Grand Prix. Visiem braucējiem bija jāizmanto vismaz divi dažādi riepu sastāvi, tādēļ praktiski visi piloti virtuālajā trasē devās ar mīkstajām riepām, bet sacīkšu otro nogriezni aizvadīja ar vidējā sastāva riepām. Visas mašīnas bija vienlīdz spēcīgas, līdz ar to nebija nozīmes, kurš vadīja “Mercedes” un kurš – “Williams”.