“Ferrari” komandai izdevies paātrināt uzlabojumu pakotnes izveidi, līdz ar to Šarla Leklēra un Sebastiana Fetela formulām šajā nedēļas nogalē notiekošajā Štīrijas Grand Prix vajadzētu kļūt konkurētspējīgākām nekā pirmajā posmā pagājušonedēļ.

“Ferrari” sākotnēji plānoja ieviest virkni uzlabojumu uz sezonas trešo posmu Ungārijā, taču pēc ļoti vāja snieguma Austrijas GP izcīņā, kur kvalifikācijā “Ferrari” braucēji pat nespēja iekļūt labāko sešiniekā, komanda nolēmusi rīkoties laicīgi un daļu jauno komponenšu nogādāt Austrijā pirms Štīrijas Grand Prix izcīņas, lai gan galvenie uzlabojumi sekos Ungārijā.

Viens no “Ferrari” komandas ‘Ahilieja papēžiem’ ir ātrums taisnēs. Ja sacīkstēs šī problēma nebija tik izteikta, tad kvalifikācijā pēc lielākā maksimālā ātruma Fetels un Leklērs atradās divās zemākajās pozīcijās (314,1 un 314,0 km/h). Situācija nav pilnībā saistāma ar “Ferrari” dzinējiem, kas šogad palikuši lēnāki, jo lielāko maksimālo ātrumu (325,3 km/h) uzrādīja Antonio Džiovinaci, kura “Alfa Romeo” mašīnai tiek izmantoti identiski jaudas agregāti.

Neraugoties uz deficītu, Leklēram izdevās izvairīties no problēmām un sadursmēm, bet veiksmīga riepu stratēģija ļāva pēdējos apļos izcīnīt otro vietu Austrijas Grand Prix, kamēr Fetels, pēc vājas kvalifikācijas, sacīkstēs sadūrās ar savu topošo aizvietotāju Karlosu Saincu un finišēja tikai desmitajā vietā.