Lai gan oficiāls paziņojums par Valteri Botasa palikšanu “Mercedes” komandā uz 2021. gada sezonu vēl nav publiskots, kompānijas vadītājs Ola Kaleniuss sarunā ar ‘Sky Germany’ norādīja, ka komanda paturēs abus pašreizējos braucējus. Botasa palikšana “Mercedes” komandā nozīmē, ka pie kārotās vietas šobrīd ātrākajā mašīnā netiks Sebastians Fetels vai jaunais talants Džordžs Rasels.

“Renault” komanda iesniegusi protestu pret “Racing Point” komandas šīs sezonas formulu. Jau iepriekš izskanēja viedoklis, ka tā atgādina pagājušās sezonas “Mercedes” mašīnu. F1 tehniskie noteikumi klasificē mašīnas komponentes atbilstoši tam, kurš tās ir radījis. “Renault” protests balstās uz punktu, kas paredz, ka vairākas detaļas bremžu sistēmā var tikt iepirktas, taču tikai no ārēja sadarbības partnera, nevis no konkurentu komandas. FIA izpētīs “Mercedes” komandas pagājušā gada risinājumus un pieņems lēmumu, vai “Racing Point” ir pārkāpuši noteikumus. Štīrijas GP “Racing Point” braucēji finišēja blakus viens otram sestajā un septītajā vietā pēc samērā neveiksmīgas kvalifikācijas lietū. Lenss Strols vēlāk atzina, ka, viņaprāt, “Racing Point” ir otra ātrākā mašīna šogad aiz “Mercedes”.

Tikmēr “Renault” komandai pirmie divi posmi pagājuši dalītām jūtām. Lai gan abās sacīkstēs izdevās iekļūt labāko astotniekā, tomēr komandas vadītājs Sirils Abitebuls apstiprināja, ka dzesēšanas sistēmas problēmas, kas lika Štīrijas GP izstāties Danielam Rikjardo bija identiskas tām, ko Austrijas GP piedzīvoja Estebans Okons. Abitebuls norādīja, ka starp abām sacīkstēm radiatori tika izpētīti vienības bāzē Enstonā, taču, acīmredzot, galvenais defekts netika piefiksēts. Tā kā jau šonedēļ risināsies čempionāta trešais posms Ungārijā, “Renault” ir ļoti maz laika atrisināt radušās problēmas.