Valteri Botass Ungārijā finiša līniju šķērsoja trešajā vietā aiz Hamiltona un Verstapena. Sacīkšu laikā daudzus pārsteidza, ka Botass netika sodīts par pāragru startu. Lai gan viņa mašīna izkustējās pirms sacīkšu starta iestāšanās brīžā, Botass paguva laicīgi nobremzēt. Tā kā sākoties sacīkstēm viņa mašīna uz tieši to brīdi atradās statiskā pozīcijā aiz starta līnijas, tad “Mercedes” braucējs nebija pārkāpis nevienu noteikumu punktu un izvairījās no soda, lai gan pirmajā aplī atkrita uz sesto pozīciju. Pats Botass vēlāk skaidroja, ka situāciju izraisīja fakts, ka gaismas uz viņa mašīnas stūres neatbilda trasē novietotajiem luksoforiem un izdzisa pārāk agri.

Makss Verstapens paslavējis savus mehāniķus pēc ļoti ātra un rezultatīva darba pie mašīnas pēc tam, kad viņš ietriecās drošības barjerā ceļā uz iesildīšanās apli. Mehāniķiem nācās strādāt ne tikai pie purngala un priekšējā antispārna, bet arī balstiekārtas, ko parasti nav iespējams salabot tik ātri. Verstapens uzsvēra, ka pēc labojumiem tā likās kā jauna un neesot atstājusi negatīvu ietekmi uz viņa konkurētspēju. “Red Bull” braucējs norādīja, ka šādos apstākļos otrā vieta liek justies kā uzvarētājam.

“Red Bull” komandas priekus par Verstapenu var izjaukt situācija ar otru pilotu Aleksu Albonu. Pirms sacensību starta komanda izmantoja dzinēja dzesētāju, lai izžāvētu trasi viņa priekšā un dotu Aleksam priekšrocības sacīkšu startā. Pagaidām nav zināms, vai “Red Bull” tiks sodīti par šādu rīcību, tomēr netiek izslēgts, ka Albons varētu zaudēt savu piekto vietu laika soda vai pat diskvalifikācijas dēļ. Komandas pārstāvji ir izsaukti pie sacensību tiesnešiem, lai izskaidrotu savu rīcību.