Krievu braucējs Daņila Kvjats ticis pie 5 starta vietu soda par pārnēsumkārbas maiņu. Tā tiks izmantota, sākot ar sestdienas treniņbraucieniem. Arī viņa “AlphaTauri” komandas biedrs Pjērs Gazlī ticis pie jaunas pārnesumkārbas, taču tā kā viņš izstājās iepriekšējā posmā Ungārijā, tad šonedēļ Gazlī sodu nesaņems.

Problēmas arī “Mercedes” garāžā, kur Luiss Hamiltons pēc datu anomālijām Ungārijā ticis pie jauna kinētiskās enerģijas reģenerācijas elementa (MGU-K). Sākotnēji bija paredzēts, ka visi “Mercedes” dzinējus izmantojošie braucēji šī elementā uzlaboto versiju sānems tikai nākamnedēļ. Sezonas gaitā braucējiem bez starta pozīciju soda ir pieejami trīs MGU-K elementi, tomēr, nezinot precīzu posmu skaitu, izveidot plānu to izmantošanai nav viegls uzdevums.

“Ferrari” braucējs Šarls Leklērs atklājis, ka komanda piektdienas treniņos veica pamatīgus eksperimentus ar piespiedējspēku. Sākotnējā datu analīze norāda, ka ātrums viena apļa ietvaros ir daudz labāks kā gaidīts (otrajos treniņos Leklērs ieguva 4. vietu), taču tā rezultātā ir pamatīgi cietis ātrums garākos nogriežņos, kas liecina, ka vienībai kārtējo reizi nāksies veikt labojumus. Leklērs norādīja, ka mašīna šodien bija ļoti grūti valdāma un izvairīties no kļūdām bija grūts uzdevums.