Satriecošu uzvaru savā mājas posmā Holjesā izcīnīja “KYB Team JC” braucējs Matiass Ekstroms, finālā pieveicot divkārtējo čempionu Johanu Kristofersonu. Ekstroms šonedēļ startē Jāņa Baumaņa vietā, kura sezonas plānus izmainīja Covid-19 situācija.

Kvalifikācija

Kvalifikācijas braucienos, gluži tāpat kā vakardien, izpaudās čempionu Johana Kristofersona un Matiasa Ekstroma pārākums. Pirmajā kārtā, abiem sacenšoties vienā braucienā, Kristofersons bija ātrāks. Otrajā braucienā Kristofersonam padevās labāks starts, taču Ekstroms uzreiz devās džokerī, kamēr viņa komandas biedrs Robins Larsons uzbruka Kristofersona pozīcijai. Tas deva cerēto rezultātu un Ekstroms izcīnīja uzvaru Q2. Trešajā braucienā jau atkal pārāks bija Kristofersons, uzvarot arī kopējā ieskaitē.

Ļoti slikti šoreiz klājās diviem pagājušās sezonas spīdekļiem. Timijs Hansens pirmajā braucienā finišu sasniedza ar cauru riepu, bet turpinājumā ar viduvējiem startiem iesprūda aiz vairākiem lēnākiem konkurentiem. Tikmēr Niklasam Gronholmam neveicās ar taktikas izvēli pēc lēniem startiem. Pirmajos divos braucienos viņš iesprūda aiz Timo Šeidera, bet trešo kvalifikāciju pavadīja vispirms aiz Baciuškas, bet tad Minniha. Līdz ar to kopējā ieskaitē Hansenam un Gronholam tikai devītā un desmitā vieta, kā rezultātā pusfinālu abiem nācās uzsākt no trešās rindas.

“F1LV

Katastrofāla nedēļas nogale izvērtās Liamam Doranam. Pēc tehniskām ķibelēm vakardien, ekscentriskais brits bija atpakaļ ierindā. Lai gan vairākkārt pirmais aplis deva cerības uz labu rezultātu, viņa “Renault Megane” piemeklēja problēmas visos trīs braucienos. Līdz ar to 17 braucēju konkurencē abās dienās Dorans palika pēdējais un Holjesā palika bez punktiem.

Pusfināli

Pirmajā pusfinālā bija īpaši spēcīgs braucēju sastāvs. Kristofersons izbrauca startu kā līderis, bet Bakeruds un Timijs Hansens devās džokerī. Tas bija pareizs solis, jo abi šādā veidā tika garām Timerzjanovam un Marklundam. Priekšpēdējā aplī abi pagājušā gada titula kandidāti piedzīvoja kontaktu. Ar bojātu mašīnu Bakerudam izdevās noturēties trešajā vietā aiz Kevina Hansena, noturot aizmugurē T. Hansenu, Marklundu un Timerzjanovu. Līdz ar to ļoti vājš sezonas sākums 2019. gada čempiona Timija Hansena izpildījumā, kurš sestdien palika sestajā vietā.

Otrajā pusfinālā pirmo starta rindu aizņēma Jāņa Baumaņa “KYB Team JC” braucēji Matiass Ekstroms un Robins Larsons. Starts labāks izdevās Larsonam un abas sarkanās mašīnas saglabāja vadošās pozīcijas līdz pat finišam. Timo Šeiders pirmajā aplī devās džokerī un, tāpat kā dienas lielāko daļu, pavadīja priekšā Gronholmam. Pēc džokera pēdējā aplī starp abiem vēl iespraucās Kristians Sabo, bet Šeidera komandas biedrs Renē Minnihs finišu nesasniedza.

Fināls

Pēc ļoti cieša starta Kristofersons izstūma Larsonu pirmā pagrieziena grants joslā un noturēja pirmo pozīciju. Matiass Ekstroms devās džokerī. Tā izrādījās pareizā taktika, jo pēdējos apļos viņš nonāca priekšā Kristofersonam. Johans finiša līniju šķērsoja tikai 0,2 sekundes aiz tautieša. Tehniskas ķibeles pēdējos apļos no trešās vietas lika atvadīties Larsonam. To pārņēma Kevins Hansens.

Īsi pēc finiša kļuva skaidrs, ka Hansens kāps uz goda pjedestāla otrā pakāpiena, jo Kristofersonam tika piešķirts 5 sekunžu sods, kā rezultātā 2017. un 2018. gada čempions atkrita uz trešo vietu.

Projekt E

Pirmoreiz vēsturē tika aizvadītas elektromašīnu rallijkrosa čempionāta posms. Diemžēl Covid-19 ceļošanas ierobežojumu dēļ sacensībās nepiedalījās izcilais rallija braucējs Mads Ostbergs, līdz ar to sacīkstēs piedalījās tikai 3 dalībnieki. Kens Bloks pieveica Hermanu Noibaueru kvalifikācijā, kamēr Natālija Bareta bija pārliecinoši lēnāka.

Blokam padevās labāks starts arī finālā, taču tehniskas ķibeles lika Noibaueram piekāpties arī Baretai. Līdz ar to Bloks posmu noslēdz ar 24 punktiem (16+8), Bareta ar 19 (14+5) un Noibauers arī ar 19 (15+4) punktiem.