Arī pēc otrās dienas FIA pasaules rallijkrosa čempionāta posmā Rīgā izmantojām iespēju parunāties ar dažiem braucējiem – šoreiz 3. vietas ieguvēju Robinu Larsonu un Projekt E uzvarētāju Sirilu Reimondu.

Trešajā vietā finišējušais Robins Larsons pastāstīja: “Mums bija laba diena, nedomāju, ka tas šādi beigsies, pēc kļūdas otrajā kvalifikācijā. Nācās uzlikt jaunu riepu komplektu uz trešo kvalifikāciju, līdz ar to nebija iespējas izpausties ar stratēģiju. Bet mums nebija ko zaudēt pēdējā kvalifikācijā, un tas beidzās perfekti. Pusfinālā un finālā bija sīva cīņa startos, nācās spiest ārā maksimumu, bet es domāju visiem, izņemot Ekstromu un Johanu bija diezgan lietotas riepas, tāpēc tas visiem bija vienādi. Tas paglāba mani. Viss beidzās ļoti labi, un es esmu ļoti priecīgs par šo nedēļas nogali. Bijām tuvu vakar, nesanāca starts finālā, bet šodien labi tikām galā ar startu. Liels atvieglojums beidzot tikt pie pjedestāla.

“F1LV

Runājot par komandu kopvērtējumu, kurā Larsona un Ekstroma pārstāvētā “JC Racetknik” komanda ir vadībā: “Redzēsim cik daudz posmus brauks Matiass, bet šobrīd esam stipra komanda. Es arī mācos katru sacīksti, nebiju cerējis būt tik augstu šādā trasē.”


Savukārt Sirils Reimonds, kurš savā pirmajā startā ar elektro automašīnu izcīnīja uzvaru, stāsta: “Esmu ļoti priecīgs. Jau pirmajā startā vinnēt ar franču mašīnu, tas man bija ļoti svarīgi, un arī “STARD” komandai. Viņi šo auto uzbūvēja kopā ar “Citroen”. Šasija ir no “Citroen”, bet visas tehnoloģijas ir no “STARD”, un viņi izdarīja ļoti labu darbu. Es domāju šī bija laba pieredze gan man, gan komandai, mums izdevās ļoti laba sacīkste. Nepieļāvām nevienu kļūdu nedēļas nogalē, un es ļoti izbaudīju atrašanos pie stūres šai mašīnai.”

Stāstot par galvenajām atšķirībām no superkāra, Reimonds atzīst: “Protams, mums nav skaņa. Startā tu neko nedzirdi, tikai fokusējies uz starta gaismu. Tomēr brīdī, kad tu atlaid rokasbremzi ir diezgan skaļa skaņa, un arī uzreiz var sajust milzīgu jaudu. Šī ir laba pieredze braukt ar elektromašīnu. Ļoti viegli var kontrolēt jaudas padevi ar gāzes pedāli. Manuprāt, šīm mašīnām vairāk nosaka braucēja ātrums. Protams, mehāniķi pie mašīnas strādā daudz, bet, līdzīgi kā RX2, visām mašīnām ir vienādas tehnoloģijas, tikai šeit mašīnas ir no dažādiem konstruktoriem.”

Runājot par iespējam redzēt Reimondu vēl kādā posmā šosezon, francūzis cer, ka tāda iespēja būs: “Varbūt. Es centīšos atgriezties nākamajā sacīkstē. Pagaidām nekas droši nav zināms, bet esmu ļoti priecīgs par šo nedēļas nogali, un vēlāk redzēsim kas būs tālāk. Bet es ļoti ceru, ka varēšu atgriezties un būt vēl stiprāks.”