Ar “Toyota” Nr.8 ekipāžas Kazuki Nakadžimas, Sebastiena Buemi un Brendona Hartlija uzvaru ir noslēgušās leģendārās Lemānas 24 stundu izturības sacīkstes, kas bija arī FIA Pasaules izturības čempionāta 2019./2020. gada sezonas pirmspēdējais posms. LMP1 spēkratus Lemānā redzējām pēdējo reizi, jo jau nākamgad tos aizvietos “Hypercar” klase.

No “Pole Position” startēja Maiks Konvejs no “Toyota” Nr.7 ekipāžas, taču tai blakus startēja “Rebellion” Nr.1 ar Bruno Sennu pie stūres. Senna pat centās veikt uzbrukumus vadošajai “Toyota” ekipāžai, tomēr ātri vien Konvejs sāka atrauties un Sennam nācās segt Nr.8 “Toyota” uzbrukumus, kas arī izdevās vien dažas minūtes. Pēc vienas no “Ferrari” ekipāžu avārijas, trasē devās pirmā drošības mašīna, kas vadību lika pārņemt Nr.8 “Toyota” ekipāžai uz boksu apmeklējuma rēķina. Tomēr Nr.8 nācās doties uz garāžu, lai veiktu bremžu maiņu atgriežot līderpozīciju komandas biedru rokās.

Vienlaicīgi trasē atgadījās divas iespaidīgas avārijas. Privātās LMP1 klases komandas “ByKolles” spēkrats zaudēja aizmugurējo spārnu un izlidoja no trases, tomēr ar smagiem bojājumiem spēja atgriezties boksos. Ne tik veiksmīga sacīkste izvērtās kādai LMP2 ekipāžai, kas smagi ieskrēja trases barjerās izsaucot otro drošības mašīnas periodu. Trasē bija jādodas brigādei, lai salabotu bojāto barjeru. Vēlāk par drāmu jau atkal parūpējās “Toyota”, kad Kamui Kobajaši vadītā Nr.7 mašīna bija spiesta iebraukt garāžā, lai nomainītu turbīnu. Ekipāžai tas prasīja 4 apļus un 3 pozīcijas.

Rīta pusē nelielās problēmās iedzīvojās abas “Rebellion” ekipāžas. Mašīna Nr.3 bija spiesta zaudēt pozīciju “Toyota” Nr.7, taču Nr.1 spēja noturēt otro pozīciju. Rezultātā uz pjedastāla divas “Toyota” ekipāžas, bet pa vidu otrajā vietā “Rebellion” Nr.1.

LMP2 klasē ļoti ciešas cīņas visas sacīkstes garumā tomer ļoti pārliecinošu sniegumu rādīja “United Autosports” ar “Oreca” spēkratu. Vēl naktī abas ekipāžas turējās priekšā konkurentiem, tomēr Nr.32 bija spiesti atkrist no cīņas par uzvaru. Pēdējā stundā Entonijs Deividsons no “Jota” strauji noķēra Nr.22 “United Autosports”. Abām ekipāžām degvielas daudzums bija uz robežas tomēr arī Deividsons iebrauca pēdējā pitstopā un rezultātā uzvara Filam Hansonam, Polam di Restam un Filipem Albukerkem no “United Autosports”

GTE PRO klasē cīņa starp “AF Corse Ferrari” un “Aston Martin” komandām. Uzvara un trešā vieta “Aston Martin”, bet pa vidu “AF Corse”. Arī GTE AM klasē “Aston Martin” pirmie ar “TF Sport” komandas uzvaru.

Sacīkstē piedalījās arī divas sieviešu ekipāžas. LMP2 klasē ar Nr.50 “Richard Mille” startēja Tatjana Kalderona, Sofija Florša un Beitske Visere. Dāmas no 20. starta pozīcijas ļoti strauji aizcīnījās līdz top 10, regulāri braucot astotajā pozīcijā, tomēr finišā lieliska devītā vieta klasē. GTE AM klasē ar Nr. 85 “Iron Lynx Ferrari” startēja Gostnere, Freja un Gatinga. Arī šīm dāmām izdevās jūtams progress un startējot no 18. pozīcijas klasē finišā arī devītā vieta klasē.

Pasaules izturības čempionātā pēdējais posms 14. novembrī ar Bahreinas 8 stundu sacīkstēm. Kopvērtējuma līderi ir “Toyota” ekipāža Nr.7.Rezultāti