Ātrāko apļa laiku otrajā treniņā Portugālē uzrādīja Valteri Botass, kamēr Luiss Hamiltons nepabeidza nevienu lidojošajiem apļiem ar mīkstā sastāva riepām, bet Makss Verstapens iesaistījās sadursmē.

Pirmajās 30 minūtēs pilotiem un komandām bija jāizmanto “Pirelli” eksperimentālās riepas. lai riepu ražotājs iegūtu pēc iepsējas vairāk aktuālās sezonas datus, katram pilotam bija jāveic noteikts skaits apļus, tomēr braucēji nebija sajūsmā par šo uzdevumu. Ņemot vērā, ka tās bija cietā sastāva riepu analogs, piloti cīnījās ar saķeres trūkumu jo īpaši priekšējām riepām, jo esošie regulējumi Algarves trasē neatbilda prototipa riepu parametriem, teperatūras prasībām un uzvedībai.

Atlikušajā stundā jau pirmajās 15 minūtēs piloti sāka izmantot mīkstākā sastāva riepas un testēt kvalifikācijas apļus. Kamēr Valteri Botass uzrādīja ātrāko apļa laiku, Luiss Hamiltons savā lidojošā aplī aizķērās aiz Daņilas Kvjata. Minūti vēlāk trasē apstājās Kvjata komandas biedrs Pjērs Gaslī, kura mašīna aizdegās – atklāta liesma bija redzama dzinēja pārsega un izplūdes gāzu sistēmas rajonā. Pēc incidenta tika izkārti sarkanie karogi un ugunsdzējēsi operatīvi tikā galā ar atklāto liesmu.

Pēc sesija atsākšanās sadursmi piedzīvoja Lanss Strols un Makss Verstapens – kamēr kanādietis bija priekšā un atradās lidojošajā aplī, “Red Bull” pilots pirmajā līkumā iebrauca blakus un notika sadursme, par kuru Verstapens sūlīgi nolamājās pa radio.

Treniņi 2 – Portugāles GP