Šodien oficiāli tika apstirpināta jau iepriekš izskanējusī informācija, ka Pjērs Gazlī arī nākamsezon startēs “AlphaTauri” Formula 1 komandas sastāvā.

Pjēra Gazlī karjera līdz šim ritējusi kā pa amerikāņu kalniņiem – GP2 čempiona un Super Formula vicečempiona tituls 2017. gadā ļāva Gazlī debitēt “Toro Rosso” komandā. Lielisks sniegums ļāva viņam 2019. gadā nopelnīt vietu “Red Bull” vienībā, taču līdz vasaras pārtraukumam Gazlī tā arī nebija ticis līdz pjedestālam, kā rezultātā tika veikta rokāde ar Aleksu Albonu. Pēc atgriešanās junioru komandas sastāvā Gazlī atkal sasniedza spožus rezultātus, tostarp pjedestālu Brazīlijā un uzvaru šogad Moncā, kā arī finišu labāko sešiniekā pēdējos divos posmos.

Esmu ļoti priecīgs turpināt darbu “Scuderia AlphaTauri” vēl vienu sezonu. Šogad iet ļoti labi un esam ceļā uz veiksmīgāko sezonu komandas vēsturē. Jūtu, ka mums ir ļoti spēcīga saikne, esam pratuši izmantot katru sniegto izdevību, no kurām labākā pienāca Itālijas Grand Prix. Izcīnīt karjeras pirmo Formula 1 uzvaru Moncā bija īpašs mirklis, turklāt tā bija otrā uzvara komandas pastāvēšanas vēsturē. Esmu ļoti lepns par to. Darīšu visu, lai palīdzētu komandai un uzņemšos atbildību par tās turpmāko virzību,” pēc līguma paziņošanas stāstīja Gazlī.

“F1LV

Ņemot vērā, ka Alekss Albons “Red Bull” sastāvā demonstrē ļoti blāvu sniegumu, būtu loģiski apsvērt Gazlī kandidatūru uz viņa vietu, taču “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners ir citās domās.

Pjērs ir paveicis superīgu darbu. Vidē, ko nodrošina “AlphaTauri” komanda viņš brauc ļoti labi, mašīnā jūtas komfortabli un šādā vidē neizjūt tik lielu spiedienu. Protams, ka arī komanda tiecas uz citiem mērķiem, kā tas savulaik bija ar “Toro Rosso”, tādēļ ir loģiski, ka šis salikums darbojas uz abām pusēm starp Pjēru un “AlphaTauri” komandu,” skaidro Horners.

Mūsu galvenā prioritāte šobrīd ir nodrošināt Aleksu ar izdevību nosargāt savu vietu. Neaizmirsīsim, ka pērn viņš guva vairāk punktus un bija ātrāks ar 2019. gada mašīnu. Ja mainīsim viņus vēlreiz, kādēļ lai mēs sagaidītu atšķirīgu iznākumu?

Savas karjeras laikā “Red Bull” komandā pabijuši gan Albons un Gazlī, gan arī otrs “AlphaTauri” braucējs Daņila Kvjats, tomēr līdz uzvarām ar “Red Bull” komandas mašīnu nav ticis neviens no viņiem.

Kristians Horners: “Domāju, ka ar šo mašīnu ir grūtāk braukt nekā ar “AlphaTauri”. Tas ir ļoti, ļoti skaidri redzams. Tā ir daudz sensitīvāka un braucējiem tas rada trauksmainumu. Makss ar to lieliski tiek galā, kamēr pārējiem tas sagādā problēmas. Domāju, ka Alekss “AlphaTauri” sastāvā paveiktu tādu pašu darbu kā pērn paveica Pjērs, par to nav šaubu. Viss ir atkarīgs no mašīnas īpatnībām. Viņiem problēmas sagādā ieeja līkumos. To pašu var redzēt “Ferrari” komandā ar Leklēru un Fetelu, vai sacīkstēs ar Hamiltonu un Botasu.