8 stundu sacīsktes Bahreinā pielika punktu ne tikai sezonai, bet veselai ērai izturības sacīkstēs, jo pēdējoreiz pasaules čempionātā dalībnieki sacentās ar ‘Lemānas prototipiem’ pirms tos 2021. gadā aizstās jaunie hiperauto.

WEC izstrādātā handikapu sistēma šoreiz laupīja jebkādu intrigu LMP1 ieskaitē. #7 “Toyota” ekipāža (Konvejs / Kobajaši / Lopess) bija iekrājuši minūtes pārsvaru pār #8 ekipāžu (Buemi / Hārtlijs / Nakadžima) pirms trasē devās drošības mašīna un izdzēsa šo handikapu. Sacīkšu otrajā pusē #7 atjaunoja pārsvaru un izcīnīja pārliecinošu uzvaru, kas viņiem dāvāja arī titulu ar 3 punktu rezervi, neraugoties uz palikšanu trešajā vietā Lemānas 24 stundu sacīkstēs un faktu, ka #8 ekipāža sezonas laikā visos posmos finišēja pirmajā vai otrajā vietā. “Rebellion Racing” šai posmā nepiedalījās finansiālu apsvērumu dēļ, kā rezultātā abas “Toyota” ekipāžas bija vienīgās LMP1 klases pārstāves.

16 apļus aiz “Toyota” ekipāžām aizraujošā duelī par triumfu LMP2 klasē “Jackie Chan DC Racing” ar Gabrielu Obrī pie stūres tika garām Formula E čempionam Antonio Fēliksam da Kostam, kurš pārstāv “Jota Racing” komandu. Tikai ceturtajā vietā šoreiz palika “United Autosports” #22 ekipāža (di Resta / Hansons / Albukerke), kuri titulu nodrošināja jau septembrī, uzvarot savā klasē Lemānas 24 stundu sacīkstes.

GTE Pro ieskaitē bremžu problēmas lika sezonas līderiem “Aston Martin” #95 (Sorensens / Tīms) samierināties ar piekto vietu klasē, taču ar to bija pietiekami titula izcīnīšanai pēc trim uzvarām sezonas pirmajā pusē. Dubultuzvaru izcīnīja “Porsche”, par minūti pieveicot trešās vietas ieguvējus no “AF Corse” komandas. Džeimsa Kalado izredzes uz titulu ar “AF Corse” izbojāja viņa komandas biedra Daniela Serras sadursme, kurā “Ferrari” mašīna aizskāra GTE Am klases mašīnu un sabojāja spēkrata vadāmību.

Līdzšinējās GTE Am klases sezonas līderu #90 “TF Sport” ekipāžas “Aston Martin” piemeklēja bremžu problēmas, liekot samierināties tikai ar devīto vietu. Tituls tika “AF Corse” #83 (Kolārds / Nīlsens / Perrodo), pateicoties finišam otrajā vietā aiz “Team Project 1” #56 ekipāžas.

Uz 2021. gadu FIA pasaules izturības sacīkšu čempionāts atgriezīsies pie vecā formāta, sezonu pieskaņojot kalendārajam gadam. Sešu posmu garā sezona sāksies 19. martā ar Sebringas 1000 jūdžu sacīkstēm, bet noslēgsies 20. novembrī Bahreinā. Tās kulmināciju – Lemānas 24 stundu sacīkstes – plānots aizvadīt 12. un 13. jūnijā.