Apstākļi Formula 1 sacīkstēs Turcijā ievērojami atšķīrās no ierastajiem. Tas pavēra izdevības rezultātu tabulas galvgalī nonākt vairākiem braucējiem, kurus parasti tur negadās redzēt – Serhio Peress un Sebastians Fetels tika pie pirmā pjedestāla šosezon, kamēr Lenss Strols izcīnīja pole position, ko gan vērtīgā rezultātā sacīkstēs neizdevās pārvērst.

Man padevās ļoti labs pirmais aplis. Šķiet, ka nonācu ceturtajā pozīcijā. Biju ļoti priecīgs ar ekstrēmi slapjā laika riepām, taču ar pārejas laika riepām sākumā bija grūtāk. Tikai beigās mēs atkal atradām tempu. Pēdējais aplis bija ļoti saspringts. Biju pārsteigts, ka tiku uz pjedestāla, bet noteikti esmu priecīgs. Izbaudīju šo sacīksti ļoti izaicinošos apstākļos,” pēc sacīkstēm stāstīja četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels.

20 apļus pirms finiša domāju par sausā laika riepām, jo trase žuva, bet manas riepas bija nolietotas, tādēļ principā braucu ar slikiem. Neviens tā arī neuzdrošinājās tās uzlikt, turklāt sacīkšu beigās bija lietus risks. Es būtu gribējis tās izmantot, jo domāju, ka tad mēs varētu pacīnīties par uzvaru, taču vienalga esmu priecīgs par trešo vietu.

“F1LV

Pēdējo apli Fetels sāka ceturtajā vietā, taču izmantoja Leklēra un Peresa cīņu, lai iegūtu vienu pozīciju. “Redzēju, kā Šarls ir pietuvojies Serhio un dzirdēju, ka Serhio ir problēmas ar riepām. Jau iepriekšējos apļus ķēru viņus un vēroju šo cīņu. Līdzko redzēju, ka Šarls sabloķē riteņus, uzreiz ieraudzīju izdevību sev. Beigās bijām ļoti cieši ar Serhio. Man šķiet, ka viņam riepas vairs nebija palikušas pāri.

Fetela aizdomas apstiprina pats Serhio Peress: “Ziņoju savai komandai pa radio, ka vēl pēc viena apļa riepas būtu sprāgušas. Beigās vibrācijas bija ekstrēmas. Tai pat laikā, tas bija iemesls mūsu rezultātam. To saudzēšana sākumā palīdzēja beigās, kad trase bija nožuvusi. Komanda paveica fantastisku darbu stratēģiskā jomā, nolasot sacīkstes.

Par vienu no spilgtākajiem mirkļiem sacīkstēs kļuva Peresa un Maksa Verstapena cīņa, kas beidzās ar “Red Bull” braucēja sagriešanos. “Neko daudz spoguļos neredzēju. Viss bija miglā. Mans inženieris ziņoja par atstatumiem. Piepeši redzēju, kā Makss izbrauc pa plašu un pazūd.

Peresa komandas biedrs Lenss Strols pēc sacīkstēm bija sašutumā, jo pārliecinoša vadība sacīkšu pirmajā fāzē beidzās ar finišu necilajā devītajā vietā. “Tas nebija nopietni. Kas pie velna notika? Man vispār nebija ātruma. Nesaprotu, kas notika. Pirmais pārejas laika riepu komplekts tik strauji nodila, ka izvēlējāmies doties boksos, jo zaudējām vairākas sekundes aplī. Nezinu, kas bija par iemeslu, jo tas notika tik strauji. Sākām sacīkstes ar slapjā laika riepām, tad uzlikām pārejas laika un es biju pārliecinoši priekšā. Pamatīgs nodilums un nekāda ātruma. Būs jāizpēta situācija, bet diena kopumā bija briesmīga.