60 gadu vecumā mūžībā devies spāņu autosportists Adrians Kamposs, kurš pēc savas braucēja karjeras izveidoja vienu no spožākajām junioru formulu komandām.

Pēc sezonas Formula 3000 (tā laika ekvivalents mūsdienu Formula 2) Kamposs savu F1 debiju piedzīvoja 1987. gadā “Minardi” komandas sastāvā. Diemžēl, itāļu vienība pavisam nesen bija ielauzusies čempionātā un cīnījās ar izturības problēmām. Kamposs sezonas gaitā finišu sasniedza tikai vienu reizi, bet viņa komandas biedrs Alesandro Nannini – divreiz. Arī 1988. gada nesākās cerīgi. Pēc trim posmiem, kuros Kamposs nespēja kvalificēties sacensībām, sezonas vidū viņš pameta komandu, pievēršoties Spānijas salonautomobiļu čempionātam.

Karjeras galvenie nopelni vēl tikai sekoja. 1997. gadā Kamposs izveidoja “Campos Racing” sacīkšu komandu. Savulaik populārajā World Series by Nissan čempionātā tieši “Campos Racing” braucēji izcīnīja 3 titulus pēc kārtas ar Marku Ženi, Fernando Alonso un Antonio Garsiju pie stūres.

“F1LV

Lieliski panākumi gūti arī GP2/F2 čempionātā. 2008. gadā “Campos Racing” kļuva par čempioniem komandu ieskaitē, kad tās sastāvā brauca Lukass di Grasi, Vitālijs Petrovs un Bens Henlijs, bet pērn komandu pārstāvēja Džeks Eitkens, kurš sezonas izskaņā tika pie izdevības braukt “Williams” F1 komandā Sakiras Grand Prix.

“Campos Racing” vārds ir pazīstams arī salonautomobiļu sacīkstēs. Tieši šīs komandas sastāvā 2013. gadā WTCC čempionātā debiju piedzīvoja Latvijas pārstāvis Konstantīns Calko.

2009. gadā Adriana Kamposa vadītā komanda tika pie izdevības startēt F1 čempionātā. Finansiālu problēmu dēļ līdz pirmajam posmam nācās sameklēt jaunus investorus un komanda pārtapa par “HRT”, kur Kamposs ieņēma viceprezidenta lomu. Pēc trim sezonām peletona lejasgalā “HRT” vienība pazuda no F1 aprites.