24 gadus vecais Pietro Fittipaldi arī šosezon pildīs “Haas” F1 komandas testpilota un rezerves braucēja lomu. Brazīlietis ir guvis plašu pieredzi, startējot DTM, IndyCar un WEC čempionātos, bet pērn sezonas pēdējos divos F1 posmos aizstāja apdegumus guvušo Romēnu Grožānu.


Par vienu no pēdējo sezonu spilgtākajām formulām kļuva “Racing Point”, kuru mašīnu krāsojums bija spilgti rozā, pateicoties titulsponsoram “BWT”. Komanda starpsezonu pārtapusi par “Aston Martin” un sadarbībai ar “BWT” pielikts punkts, taču austriešu ūdens filtru ražošanas gigants šobrīd vedot pārrunas ar “Haas” un “Williams” komandām. Abas lejasgala komandas nesen šķīrās no saviem galvenajiem atbalstītājiem – “Haas” sadarbība ar “Rich Energy” pārtrūka 2019. gadā, bet “Williams” pandēmijas laikā beidza sadarbību ar “ROKiT”.


F1 vienīgais riepu piegādātājs “Pirelli” nopublicējis pieejamos riepu sastāvus uzreiz visiem šogad gaidāmajiem posmiem, nevis pa vienam, kā tās bija agrāk. Rūpnīcas motorsporta daļas vadītājs Mario Isola uzsvēris, ka šāda rīcība atvieglos plānošanu komandām un braucējiem, kā arī ļaus vieglāk pielāgoties gadījumiem, ja Covid-19 radīs vēl kādas izmaiņas sacensību kalendārā. Vienīgās atšķirības no iepriekšējā posma atrodamas Baku un Sanpaulu, kur sperts solis mīkstāku riepu virzienā. Visos posmos tiks izmantoti 3 sastāvi, kas pēc sava sastāva skalā atrodas blakus viens otram (netiks veikti eksperimenti ar, piemēram, C1-C2-C4 vai C2-C4-C5 sastāviem).

Grafiks: Pirelli