“Aston Martin” komandai nav izdevies mēģinājums atcelt diskvalifikāciju, ko Sebastians Fetels saņēma pēc Ungārijas GP un līdz ar to britu komanda zaudēs izcīnīto pjedestālu.
Komanda cerēja, ka tiesneši izskatīs iespēju atkārtoti iegūt vajadzīgo degvielas daudzumu no Fetela formulas, lai iegūtu degvielas paraugu. Atgādinām, ka Ungārijā FIA tiesnešiem izdevās iegūt tikai 0,3 litru vajadzīgā 1 litra vietā, kamēr komandas dati liecināja, ka tvertnē joprojām atrodas 1,44 litri degvielas, tomēr ar FIA paraugiem paredzētā sūkņa sistēmu to nav iespējams iegūt.
“Aston Martin” izmantoja tiesības apelēt lēmumu, taču pirmdien FIA atteica prasību vēlreiz izskatīt lietu, jo jaunākā informācija liecināja, ka mehānisku problēmu dēļ degvielas tvertnē neatrodas vajadzīgais 1 litrs degvielas. Lai lietu atkārtoti izskatītu, komandai bija jānodrošina ar pārliecinošiem pierādījumiem par degvielas daudzumu tvertnē, tomēr “Aston Martin” nespēja tādus piedāvāt.
Izmeklēšanā noskaidrots, ka tehniskas problēmas degvielas tvertnē saistītas ar iekšējā spiediena regulēšanu un gaisa padeves kompresora nepareizu darbību, kas ne tikai ietekmējis degvielas padevi parauga ņemšanas laikā, bet arī pašu degvielas daudzumu tvertnē. Kamēr komanda uzskatīja, ka jaunie pierādījumi būtu pietiekami, lai FIA izmēklētu situāciju vēlreiz, FIA tehniskie pārstāvji uzskatīja, ka jaunie dati tikai apstiprina nepietiekamo degvielas daudzumu tvertnē un lietu izbeidza.
Jāpiebilst, ka Sebastiana Fetela izcīnītā otrā vieta Ungārijā būtu ļoti noderējusi “Aston Martin” komandai konstruktoru kausa izcīņā, kur vienība tagad atrodas 7.vietā – 20 punktus aiz “Alpha Tauri” vienības.