Ar radikālu ideju, kā uzlabot Formula E čempionātu dalījies “Audi” pārstāvis Lukass di Grasi. “Kas būtu jāparāda? Straujš paātrinājums. Plašāka publika viegli saprastu, kurš atbrauc pirmais, tas ir uzvarētājs.” Pašreizējais formāts paredz braucēju sadalīšanu vairākās grupās. Pirmie trasē dodas kopvērtējuma vadošie braucēji, kad saķere ir vissliktākā. Tas novedis pie situācijas, kad sezonas vadošie braucēji bieži kvalificējas otrajā desmitā. Uz sezonas pēdējo dubultposmu matemātiskas izredzes uz titulu saglabājuši 18 braucēji. Di Grasi uzskata, ka Formula E dragreiss ar pilnu jaudu bez limitiem var izrādīties ātrāks salīdzinājumā ar F1 mašīnām. Lai gan uz pirmo acu uzmetienu Formula E dragreiss izklausās pēc trakas idejas, tieši uzrāviens ir viens no elementiem, kas ielas superauto bieži padara ātrākus par ražojumiem ar iekšdedzes dzinēju.


“Porsche” Formula E komanda apstiprinājusi, ka nākamsezon tā braucēju sastāvu nemainīs un turpinās sadarboties ar DTM čempionu Paskālu Verleinu, kā arī Super Formula un WEC čempionu Andrē Lotereru, kliedējot baumas par potenciālo Miča Evansa piesaisti. Neraugoties uz tik zvaigžņotu sastāvu, “Porsche” vēl nav izcīnījuši uzvaras. Verleins finišēja pirmajā vietā šogad Meksikā, taču uzreiz pēc finiša saņēma diskvalifikāciju par tehnisku pārkāpumu. Komandu ieskaitē “Porsche” šobrīd ierindojas 8. vietā.


“McLaren” pāris dienas pēc paziņojuma izvērsties IndyCar virzienā nākusi klajā ar vēl jaunumiem. Extreme E Series otrajā sezonā, kurā uz starta izies arī “McLaren” komanda, viņu sastāvā brauks 48 gadus vecais amerikānis Taners Fausts. Plašākai publikai Fausts pazīstams kā viens no raidījuma “Top Gear” Amerikas versijas vadītājiem, tomēr gan dzimtenē, gan šaipus okeānam Fausts izcēlies ar vairākiem spožiem rezultātiem drifta, rallija un rallijkrosa sacensībās. Extreme E Series ir bezceļu sacensības, kur spēkiem mērojas SUV elektromobiļi. Līdz šim aizvadīti divi posmi, pulcējot virkni spožu čempionu no dažādām autosporta kategorijām.