“Ferrari” komanda jau šogad izmēģinās 2022.gada dzinēja detaļas. Miks Šūmahers arī 2022.gada visdrīzāk paliks “Haas” komandas sastāvā.

Šūmahers paliks Haas…

Miks Šūmahers arī nākamajā sezonā visdrīzāk varētu palikt “Haas” komandas sastāvā. Lai gan iepriekš parādījas runas par septiņkārtējā pasaules čempiona dēla iespējamo pievienošanos “Alfa Romeo” komandai, gan Ginters Šteinerts, gan “Ferrari” vadītājs Matia Binoto pauda nostāju, ka arī 2022.gads Mikam jāpavada “Haas” komandā.

“Šis gads ir bijis sarežģīts mūsu akadēmijas biedriem, bet mums jāļauj viņiem augt un attīstīties,” skaidroja Binoto. “Miks Šūmahers aizvada pirmo sezonu F1 un mēs no viņa neprasam rezultātus. Šobrīd runājam ar “Haas” par viņa apstiprināšanu uz nākamo sezonu.”

Mika iespējamā pievienošanās “Alfa Romeo” komandai visdrīzāk būtu pielikusi punktu Antonio Džiovinaci F1 karjerai, taču “Ferrari” joprojām rēķinās arī ar 27 gadus jauno itāļu pilotu.

“Džiovinaci paliek mūsu rezerves pilots, kas ir pirmais aizstājējs mūsu pamatsastāva braucējiem,” paziņoja Binoto. “Viņš katru gadu ir demonstrējis izaugsmi un es ceru, ka viņš paliks “Alfa Romeo” komandā, jo viņš to ir pelnījis.”

Ferrari izmēģinās 2022.gada dzinēja detaļas

“Ferrari” komandas vadītājs Matia Binoto ir apstiprinājis, ka jau šīs sezonas laikā itāļu vienība izmantos 2022.gada dzinēja specifikācijas elementus, lai notestētu to darbību. Nākamgad “Ferrari” izmantos būtiski atjauninātu dzinēja versiju un daļa no šī jaudas agregāta detaļām tiks pārbaudīta pēdējā 2021.gada motora modifikācijā.

“Noteikumi mums atļāva homoloģēt jauno dzinēju sezonas sākumā, taču mēs esam izmainījuši tikai dažas detaļas,” Binoto skaidroja “La Gazzetta dello Sport”. “Līdz ar to mēs varam izmantot daļu no jauninājumiem jau šogad un izmēģināt tos pirms 2022.gada dzinēja ieviešanas.”

Pagājušā gadā “Ferrari” deficīts apļa laikos līdz vadošajai komandai bija 1,5s, kamēr šogad tas vidēji ir samazināts līdz 0,7 sekundēm, kas ir milzīgs solis uz priekšu. Binoto ir pārliecināts, ka 60% no šī ieguvuma ir pateicoties jaudas agregāta uzlabojumiem un 40% pateicoties šasijas optimizēšanai. Turklāt itāļu vienība ir pārliecināta, ka otrajā sezonas daļā būs iespēja vēl vairāk pietuvoties līderiem.