Beļģijas GP sacīkste tā arī pa īstam nav sākusies, jo nemitīgais lietus un zemās gaisa un trases temperatūras padarīja sacīkšu startu pārāk bīstamu.
Sacīkšu starts lietus dēļ tika atcelts par 10 un pēc tam par 20 minūtēm un galarezultātā gaidīšanas laiks ievilkās gandrīz līdz 2,5 stundām, lai ļautu spēcīgajam lietum mitēties un trasei nedaudz atbrīvoties no liekā ūdens. Tomēr tas ne brīdi nenotika.
Otrais mēģinājums doties trasē notika 18:20 pēc vietējā laika, taču pēc diviem apļiem FIA tiesneši atkal izkāra sarkano karogu un sacīkste atkal tika apturēta. Jāpiebilst, ka Beļģijas GP sacīkstes (ne)sākšanās radīja lielu apjukumu arī komandām, kuras mēģināja izprast noteikumus. Galarezultātā tiesneši nolēma izņēmuma kārtā atcelt 3 stundu ierobežojumu, lai saglabātu cerības uz sacīksti.
Ņemot vērā, ka ir veikti 4 apļi aiz drošības mašīnas, stājas spēkā noteikums par mazāk kā 50% no veiktās distances, kas ļauj pilotiem attiecīgi cerēt pusi uz punktiem par pozīcijām, kurās tie atrodas. Tas nozīmē, ka Makss Verstapens par uzvaru saņem 12,5 punktus, Džordžs Rasels 9 punktus par otro vietu, bet Luiss Hamiltons 7,5 punktus par trešo vietu. Pēc šāda sadalījuma Hamiltons saglabā vadību čempionātā, taču vairs tikai par 3 punktiem.
Pārfrāzējot viena slavena padomju sporta komentētāja teicienu – “Tāda 1. formula mums nav vajadzīga”!
Pilnīgs farss! Nav vairs ko piebilst…