Makss Verstapens triumfēja ASV Grand Prix, nosargājot čempionāta vadību pār Luisu Hamiltonu. Serhio Peress izcīnija trešo vietu, iegūstot savai komandai otro sacīksti pēc kārtas, kurā abas vienības finišējušas goda pjedestāla vietās. 

Lielisku sacīkstes startu guva Luiss Hamiltons, kurš jau pirms pirmā līkuma bija līdzās Maksa Verstapena formulai, kā arī pārņēma sacīkstes vadību pāris sekundes vēlāk. Abiem čempionāta līderiem sekoja Serhio Peress otrā ‘Red Bull’, kuram savukārt uz papēžiem mina Šārls Leklērs ar “Ferrari”.

Makss Verstapens pēc pirmā līkuma zaudējuma nepadevās un turpināja sekot Hamiltonam, ar mazāk kā sekundes intervālu. Nīderlandietis bija pārliecināts, ka spēj braukt ātrāk par Hamiltonu, taču netiek viņam garām, ko arī, vien apli vēlāk, savai komandai apstiprināja pats Hamiltons. ‘RedBull’ izvēlējās pielietot undercut stratēģiju un jau desmitajā aplī iesauca Verstapenu boksos, nomainot vidējā sastāva riepas uz cietajām. ‘Mercedes’ gan uz to nereaģēja kā ‘RedBull’ bija cerējuši, un pēc Verstapena iniciatīvas lika lietā otru undercut manevru ar Serhio Peresa vadīto formulu. Uz šo Hamiltons bija spiesta atbildēt, un, pēc sava boksa apmeklējuma atradās vairāk kā sešas sekundes aiz Verstapena. Lai gan Hamiltons spēja pietuvoties Verstapenam pēc otrās riepu maiņas, vadību tā arī neatguva.

Incidentu un drāmas Amerikas trasē netrūka. Sadursmi piedzīvoja Nikolass Latifi un Lanss Strols, savukārt Karloss Sainss iesaistījās lieliskā cīņā ar abiem ‘McLaren’. Spāņu pilots veica lieliskus manevrus, lai apsteigtu Lando Norisu vidussektorā, taču ‘McLaren’ piloti atguva zaudēto taisnē starp 11. un 12. līkumu. Sainss nespēja laikā nobremzēt un izbrauca ārpus 12. līkuma robežām. Atgriežoties trasē spānis gan bija nokļuvis priekšā Rikiardo, tadā veidā iegūstot negodīgu priekšrocību, par ko bija spiests pozīciju atdot atpakaļ. Negodīga trases pozīcijas iegūšana izbraucot no trases robežām bija aktuāls temats viscaur ASV Grand Prix – arī Alonso iekļuva līdzīgā scenārijā ar abiem ‘Alfa Romeo’ pilotiem. ‘Alpine’ braucējs palika zaudētāju pusē pēc cīņas ar Kimi Raikonenu trases 1. līkumā. Spānim likās, ka Raikonens pozīciju ieguvis neogdīgi, jo soms izbraucis aiz trases limitie, taču sacīkstes tiesneši to tā neuzskatīja. Vien pāris apļus vēlāk gan pats Alonso, mēģinot apdzīt Antonio Džiovinaci, pārvērtēja savas formulas bremzēšanas spēku, izbrauca no 12. līkuma robežām un atgriezās uz trases ar Džiovinaci aiz muguras. ‘Alpine’ komanda mēģināja pierādīt, ka noteikumi ir viņu pusē, taču arī šajā gadījumā tiesneši tam nepiekrita, un Alonso bija spiests piekāpties.

Šārls Leklērs paŗādija lielisku sniegumu finišējot ceturtajā vietā, gūstot svarīgus punktus komandas cīņai ar ‘McLaren’ konstruktoru kausa kopvērtējumā. Aiz viņa, piektajā vietā, ierindojās Daniels Rikiardo. Pēc pēdējo apļu cīņas ar Karlosu Sainsu, Valteri Botass ieguva sesto pozīciju, Sainss samierinājās ar septīto vietu. Jāpiemin, ka Botass sacīksti sāka no devītās pozīcijas pēc kārtējā starta sodu vietas. Juki Cunoda sacīksti finišēja kā devītais, un labāko desmitnieku, pēc cīņas ar Džiovinaci, noslēdza Sebastians Fetels. Sacīksti nefinišēja abas ‘Alpine’ vienības un Pjērs Gazlī ar ‘AlphaTauri’.