Pēdējie F1 treniņi Katarā liecina, ka “Mercedes” braucēji Valteri Botass un Luiss Hamiltons šobrīd ir pārāki salīdzinājumā ar kopvērtējuma līderi Maksu Verstapenu.

Pēdējā treniņu sesija Katarā tika apturēta gandrīz uzreiz pēc tās sākšanās. Tikko pēc izbraukšanas no boksiem malā nostājās Ņikitas Mazepina vadītā “Haas” formula, kurai vakar tika mainīta šasija, atgriežoties pie tās, kas tika lietota līdz Beļģijas posmam. Pie vainas šoreiz bija jaudas agregāta sistēma. Mazepins vairs trasē nedevās.

Arī “Red Bull” nometnē sesijas sākums nebija gluds. Maksa Verstapena mašīnai tika veikti regulējumi antispārniem. Arī trasē bija redzamas DRS sistēmas vibrācijas, līdzigas kā Serhio Peress piedzīvoja piektdien. Sesijas otrajā pusē mehāniķi atgriezās pie darbošanās ap aizmugurējo antispārnu. Tikmēr junioru komandas “AlphaTauri” līeris Pjērs Gazlī trasē pamanījās sagriezties par 360 grādiem vienā no lēnākajiem līkumiem. Viņa ātrums gan nebija zudis – Gazlī sesiju noslēdza ceturtajā vietā.

Krietni gludāk klājās “Mercedes” braucējiem. Ar mīkstākā sastāva riepām sesijas vidū Valteri Botass sasniedza ātrāko apli, par nepilnu sekundes desmitdaļu pieveicot komandas biedru Luisu Hamiltonu, kamēr Verstapens Botasam zaudēja 0,4 sekundes. Vadošie braucēji pēdējās minūtēs uzlaboja savus rezultātus, taču vietu izkārtojums saglabājās – Botass ātrākais, Hamiltons otrajā vieta, Verstapens uzreiz aiz sava galvenā konkurenta.

Aiz abu vadošo komandu pārstāvjiem un Gazlī sestais ātrākais bija “Ferrari” pārstāvis Karloss Saincs, kamēr viņa komandas biedrs Šarls Leklērs izslīdēja no trases un sesiju noslēdza devītajā vietā. Turpat dažas minūtes vēlāk izslīdēja arī “Haas” braucējs Miks Šūmahers.

Vai “Mercedes” komandai ātrumu treniņos izdosies pārvērst rezultātos arī svarīgākajos mirkļos? Atbildes uzzināsim pavisam drīz. Kvalifikācijas sākums pl. 16:00 pēc Latvijas laika, bet rīt tai pat laikā sāksies pirmā Kataras Grand Prix izcīņa F1 vēsturē.

F1 trešie treniņi Katarā