“McLaren” kompānijas vadītājs Zaks Brauns ir cerību pilns, ka īpašs un unikāls viena posma krāsojums, kas rotā Lando Norisa un Daniela Rikjardo formulas varētu tikt piekopts arī nākotnē.

Aizvadītās sezonas laikā “McLaren” krāsojums divreiz atšķīrās no ierastā, godinot savus sponsorus. Monako GP “McLaren” formulu koši zilos toņus nomainīja krietni gaišākie “Gulf” zīmola toņi, kamēr Abū Dabī GP sezona tika noslēgta ar krietni košākiem toņiem, akcentējot sadarbību ar “Vuse”.

Manuprāt, darot to pietiekami reti, esam atraduši pareizo balansu. Vēlamies saglabāt savu identitāti, kā arī padarīt īpašos krāsojumus patiesi īpašus. Ja mēs to darītu visu laiku, tas zaudētu savu efektu,” stāsta Zaks Brauns.

Abū Dabī krāsojumu mudināja sponsori. Tas piešķir dzīvīgumu un izklāsta savu ziņojumu. Šai gadījumā vietējā māksliniece spēja piesaistīt uzmanību dažādiem jautājumiem. Protams, līdzjutējiem patīk mūs atbalstīt. Visapkārt var redzēt cilvēkus “Gulf” cepurēs un kreklos. Tas ir labs veids kā faniem izpaust savu iesaisti,” turpina Brauns. “Mums patīk to darīt un turpināsim arī nākotnē, taču ne pārāk bieži, lai nezaudētu savu identitāti un notikumu unikalitāti.

“McLaren” ir vienīgā komanda, kuras krāsojums pērn mainījās divreiz. Uz vienu Formula 1 posmu īpašu dizainu izmantoja arī “Alfa Romeo” (vairāk zaļo toņu mājas posmā) un “Red Bull” (baltais krāsojums Turcijā par godu sadarbībai ar “Honda”).