“Mercedes” pilots Džordžs Rasels nācis klajā ar ierosinājumu izmantot kādu šobrīd tehniskajos noteikumos neatļautu risinājumu, lai novērstu “peldēšanas” problēmu, kas radusies jaunajām F1 mašīnām.

Kā vēstījām iepriekš, aizvadīto testu laikā atklājās graundefekta radīta būtiska blakusparādība, kā rezultātā mašīnas trases taisnēs sāka viļņveidīgi “peldēt”. Katrai komandai tas izpaudās ar dažādu intensivitāti, bet kopumā radīja lielākas vai mazākas bažas, tostarp par drošību.

“Ja tobrīd brauc ar pilnu gāzi trases taisnē, un tas sāk notikt, sacīkšu režīmā negribētos strauji samazināt ātrumu,” saka Džordžs Rasels. “Publicētajā Šarla Leklēra video varējām redzēt, cik traki tas izskatās, tāpēc es domāju, ka tam ir jāatrod risinājums.”

Rasels ierosina atkal atļaut izmantot aktīvo piekari, kas tika aizliegta jau pirms 1994. gada sezonas. Šis risinājums ļautu regulēt piekares augstumu braukšanas laikā.

“Manuprāt, ja tiktu izmantota aktīvā piekare, visu šo problēmu varētu atrisināt ar vienu nospiestu pogu,” uzskata britu pilots. “Es neesmu inženieris, bet tādā gadījumā šī problēma pazustu. Mašīnas arī paliktu krietni ātrākas, jo augstumu varētu regulēt katrā līkumā un pielāgot taisnēm. Tā varētu būt lieta, ko jāievieš. Tagad pagaidīsim testus Bahreinā. Esmu pārliecināts, ka komandas pašas būs izdomājušas kādus atjautīgus risinājumus šai problēmai.”