Bahreinas “Grand Prix” uzvarētājs Šarls Leklērs izskaidrojis, ar kādu metodi viņam svētdien notikušajās sacensībās Sakiras trasē izdevās noturēt līderpozīciju. Tikmēr Makss Verstapens norāda, ka būtu bijis ļoti apmierināts ar otro vietu, ņemot vērā problēmas, kas ar mašīnu bija radušās sacīkstēs.

“Ferrari” komanda Bahreinā izcīnīja pirmo uzvaru kopš 2019. gada, turklāt pēc “Red Bull” vienības neveiksmes Karlosam Sainsam radās izdevība finišēt otrajā vietā.

“Pēdējie divi gadi komandai bijuši ļoti smagi, un mēs zinājām, ka šis gads būs liela iespēja,” pēc sacīkstēm teica uzvarētājs Leklērs.”Sezona sākusies labākajā iespējamajā veidā – esam izcīnījuši uzvaru kvalifikācijā, uzvaru sacīkstēs, sasnieguši ātrāko apli, turklāt Karloss finišēja otrais. Nevarējām cerēt ne uz ko labāku. Paldies visiem, kas mūs turpināja atbalstīt arī iepriekšējos divus gadus. Tas nebija viegli, bet ir neticami, ka esam atgriezušies virsotnē.”

Leklērs sacīkšu sākumā aizvadīja aizraujošu dueli ar Verstapenu, vairākkārt apmainoties vietām. “Ferrari” pilots skaidroja, ka pirms pirmā līkuma bremzējis ātrāk nekā parasti, lai varētu veiksmīgāk izveidot pretuzbrukumus, un tas nostrādājis nevainojami.

“Mūsu cīņa bija uz riska robežas, pamatīga cīkstēšanās, bet ik reizi atstājam viens otram pietiekami daudz vietas, kas ir jauki,” saka Leklērs. “Pirmajā līkumā vienmēr centos bremzēt ļoti ātri, lai pirms ceturtā līkuma varētu būt DRS zonā aiz viņa. Tas nostrādāja trīs reizes pēc kārtas, pēc kā varēju saglabāt līderpozīciju. Viegli nebija, jo man bija grūtības ar baterijas enerģiju, bija pastiprināti jāmenedžē arī tas, bet pēc mūsu cīņas atkal varēju dot gāzi grīdā un iekrāt nelielu pārsvaru.”

Verstapena mašīnai drīz pēc cīņas ar Leklēru radās problēmas ar vadāmību, bet pēc pitstopiem komanda rekomendēja sportistam nebraukt maksimālajā ātrumā, kas savukārt liedza pacelties uz līderpozīciju uz boksu apmeklējumu rēķina. Četrus apļus pirms finiša Verstapens sāka strauji zaudēt ātrumu un pozīcijas, galu galā izstājoties. Pēc tam izstājās arī trešajā pozīcijā nokļuvušais Serhio Peress, kuram arī esot bijusi problēma ar degvielas sūkni.

“Lielākā problēma radās pēc tam, jo motoram sāka nepienākt degviela un viss faktiski izslēdzās, un es vienkārši aizripinājos atpakaļ uz boksiem,” stāsta Verstapens. “Tas nav gluži tas, ko varētu gribēt, sevišķi pēc tiešām pozitīviem testiem, treniņiem un kvalifikācijas. Izskatījās, ka ar tām nelielajām problēmām, kas mums bija, izcīnīt otro vietu un 18 punktus, būtu ļoti labs rezultāts, un, iespējams, Serhio būtu finišējis ceturtais. Mēs vienmēr sakām sev, ka galvenais ir izcīnīt punktus, vai tā būtu pirmā vai otrā vieta, nav svarīgi. Jūs varējāt redzēt, ka pirmajā līkumā pēc starta es pārāk daudz neriskēju, tāpat arī cīnoties ar Šarlu, viss bija tīri un es būtu apmierināts ar otro vietu. Zaudēt tik daudz punktus ir ļoti sāpīgi arī tāpēc, ka tie var būt ļoti svarīgi cīņā par titulu.”