“Mercedes” boss Toto Volfs paslavējis holandiešu pilotu Niku de Vrīsu, kuram F1 čempionāta debijas sacīkstē Moncā izdevās izcīnīt pirmos punktus. Tikmēr viņš arī paskaidrojis, ka “Mercedes” nav nekādas teikšanas par šī braucēja karjeru.

Pēc iegūtajiem “Formula 2” un “Formula E” tituliem šogad De Vrīss apgrozās F1 padokā, kur formāli ir “Mercedes” rezervists un trešais pilots, kā arī “Aston Martin” testpilots. Tā kā “Williams” komandas braucējs Alekss Albons veselības problēmu dēļ Itālijas posmu bija spiests izlaist, tieši De Vrīss tika izvēlēts par viņa aizstājēju. 27 gadus vecā debitanta sniegums bija pārliecinošs un finišā izcīnīta devītā vieta, kas ar “Williams” mašīnu šosezon nebūt nav tik viegli paveicams.

“Viņš ir ne tikai ātrs, un to ir pierādījis jau junioru čempionātos, bet arī inteliģents jauns cilvēks un labs komandas spēlētājs,” sportistu uzslavēja Toto Volfs. “Tādēļ viņš šo rezultātu ir pelnījis. Es nedomāju, ka kāds cits būtu paveicis vairāk par to darbu, ko izdarīja viņš. Tu esi “Aston Martin” komandā, veic testus ar pagājušā gada mašīnu. Tad pēdējā brīdī tiec iekļauts citā komandā un jāstartē ar citu mašīnu. Kvalifikācijā tu uzveic savu komandas biedru ar diezgan lielu pārsvaru. Tad tu startē astotais un finišē devītais. Nikijs Lauda viņa priekšā būtu noņēmis cepuri.”

De Vrīsam bijusi cieša sadarbība ar “Mercedes” rūpnīcu, viņš pārstāvēja komandu “Formula E” seriālā, kā arī šobrīd ir F1 komandas rezervists. Neskatoties uz to, braucējs nav iekļauts Vācijas autoražotāja jauno braucēju attīstības programmā, kā tas ir Džordža Rasela un Estebana Okona gadījumā.

“Niks bija oficiālais “Mercedes” pilots līdz brīdim, kad mēs dažas nedēļas atpakaļ beidzām savu dalību “Formula E” čempionātā,” skaidro Volfs. “Bet no menedžmenta viedokļa mums nav ar viņu nekāda līguma. Tāpat mums nav nekādas ietekmes uz viņa karjeru, un mēs nepaņemsim savu daļu no viņa nākotnes ienākumiem. Vienkārši mēs viņu ļoti labi pazīstam un novērtējam. Manuprāt, Niks ir pelnījis savu vietu F1.”