Vācijas autoražotājs “Audi”, kas oficiāli F1 čempionātā ienāks 2026. gada sezonā, jau šogad plāno nolīgt testpilotu, kas galvenokārt palīdzēs tapšanas stadijā esošā motora attīstīšanā. Plānots, ka jau gada beigās komandas dzinēju nodaļā strādās ap 300 cilvēkiem.

“Sauber” komandas pārņemšanu “Audi” formāli plāno pabeigt vien pirms 2026. gada F1 sezonas, taču gatavošanās debijai čempionātā sākusies jau pirms kāda laika. Lai palīdzētu rūpnīcai pie ambiciozā projekta, šī gada otrajā pusē tiks nolīgts attīstības pilots. Pagaidām gan “Audi” vēl nedomā par to, kurš tās sastāvā startēs debijas sezonā.

“Tas vēl ir pārāk tālu priekšā,” situāciju ar pilotiem komentē “Audi” sacīkšu nodaļas vadītājs Adams Beikers. “Šobrīd mēs vēl nedomājam pat par to, kurš komandā brauks nākamajā gadā, līdz ar to ir ļoti grūti pateikt, kā pilotu tirgus attīstīsies līdz 2026. gadam. Šī gada trešajā ceturksnī mēs pieņemsim attīstības pilotu. Viņam sevišķa nozīme būs darbā pie jaudas agregāta attīstīšanas rūpnīcā Noiburgā.”

“Sauber” vienību gaidāmajā sezonā pārstāvēs līdzšinējie braucēji – pērnā gada debitants Gvanju Žou un pieredzes bagātais Valteri Botass. Savukārt par komandas jauno izpilddirektoru kļuvis Andreass Seidls, kurš līdz šim bija viens no “McLaren” vadītājiem. Paredzams, ka tieši viņam tiks uzticēts vadīt “Audi” ienākšanu F1 čempionātā. Šogad komanda vēl pēdējo sezonu startēs ar “Alfa Romeo Racing” nosaukumu.

“Sky Deutschland” tikmēr vēsta par “Audi” ambiciozo plānu šī gada laikā krietni paplašināt darbinieku skaitu F1 dzinēju ražošanas nodaļā. Gada beigās tajā varētu strādāt jau ap 300 cilvēkiem.

“Sevišķi mēs uzrunājam savas jomas ekspertus, kuriem jau ir pieredze “Formulā 1″,” stāsta Beikers. “Šī ir pirmā reize kopš 2009. gada, kad F1 dzinējs tiek attīstīts Vācijā. Līdz ar to, ja mēs gribam pieredzējušu personālu, visdrīzāk to sameklēsim Apvienotajā Karalistē, Francijā vai Itālijā.”