Izturības sacīkšu pasaules čempionāts (WEC) startējis ar posmu Amerikā, Sebringas trasē, kur norisinājušās 1000 jūdžu sacīkstes. Uzvaru izcīnīja Toyota komanda, savukārt Ferrari debijas reizē tikusi pie pjedestāla.
Šosezon WEC kalendārā iekļauti septiņi posmi, bet vadošajā prototipu klasē konkurence ir lielāka nekā iepriekšējos gadus. Šogad jau visos posmos Hypercar kategorijā startēs ne vien LMH (Le Mans Hypercar) automašīnas, bet dalība atļauta arī LMDh (Le Mans Daytona hybrid) klases spēkratiem. Šogad ar Hypercar mašīnu startē arī Ferrari AF Corse rūpnīcas vienība.
1000 Miles of Sebring bija vienīgais šogad Amerikā plānotais WEC posms. Toyota Gazoo Racing komanda sasniedza dubultuzvaru, pirmo vietu izcīnot mašīnai, ko pilotēja Maiks Konvejs, Kamui Kobajaši un Hosē Marija Lopess, bet otrajā vietā ierindojoties Sebastjēna Buemī, Brendona Hārtlija un Rijo Hirakavas trijotnei. Finišu abi spēkrati šķērsoja ar divu sekunžu starpību.
Šīs bija pirmās sacensības jaunajam Ferrari 499P prototipam. Lai gan uzvarētājiem tika pazaudēti divi apļi, Antonio Fuoko, Miguels Molina un Niklass Nīlsens ierindojās trešajā pozīcijā. Jāpiemin, ka Fuoko pirms tam bija nodrošinājis pirmos starta vietu kvalifikācijā. Otra Ferrari AF Corse ekipāža ar braucējiem Džeimsu Kalado, Antonio Džiovinaci un Alesandro Pjeru Guidi ieņēma septīto vietu. Starpā finišēja Cadillac Racing un divas Porsche Penske Motorsport mašīnas.
LMP2 ieskaitē uzvarēja Hertz Team JOTA ar Jifeju Je, Vilu Stīvensu un Deividu Bekmenu, bet LMGTE AM kategorijā labākie bija Bens Kītings, Nikolas Varone un Niks Katsburgs no Corvette Racing komandas.